EUR 1.9558
USD 1.8361
CHF 2.0130
GBP 2.2896
CNY 2.5369
you tube
mobile version

"Бирена академия" преподава тънкостите на питието

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

"Бирена академия" преподава тънкостите на питието

mail10:03 | 16.03.2018прегледи 4714 коментарикоментари 0


Карлсберг България представи нов проект „Бирена академия“, който е уникален по рода си у нас – предназначен както за служителите на Карлсберг България, така и за нейните партньори и клиенти. Обучението в „Бирена академия“ дава основни познания в няколко направления: историята на бирата, съставки на бирата и пивоварния процес, различните стилове бира. Концепцията на „Бирената академия“ има за цел да създаде разбиране за начина на дегустиране на бира и умение да се опише вкусът на всеки тип пиво, както и да даде препоръка и развие способности за правилно комбиниране на различни видове бира и храна, в това число и правилното им сервиране. „Ние искаме да сме най-професионалният партньор за нашите клиенти и с новаторската програма на „Бирената академия“ можем да го постигнем“, коментира Денис Шерстенников, изпълнителен директор на Карлсберг България. 

Според данните на агенция Nielsen A/S за 12-те месеца на 2017 г. компанията постигна 31,6% от пазара на бира у нас. Лидерската позиция в бранша се дължи основно на приноса на местни й марки „Пиринско“ и „Шуменско“.

„Пиринско“ постигна 19,8% пазарен дял в обем за цитирания период и е най-големият български бирен бранд от близо 2 години. Марката бе подкрепена и от доброто представяне на „Пиринско Младо пиво“, което вече е на пазара за сезон 2018.

„Шуменско“ отбеляза ръст от 15% в обем през изминалата година - спрямо предходната 2016 г. - и това му отреди 10% дял от общия пазар на бира в страната. Завръщането на оригиналната 0,33 л стъклена бутилка „Бомбичката“ бе една от най-успешните новости за бранда, която се радва на успех вече 2 години след появата си.

За първите два месеца на 2018 г. Карлсберг България постигна 33,1% дял в обем и 32,6% дял в стойност от бирения пазар. „Пиринско“ отчете 20,7% дял, а „Шуменско“ – 10,1% дял за същия период, по последни данни на агенция Nielsen A/S. И при двата бранда това е близо 35% ръст в обемите – спрямо същия период на миналата година.

Общите капиталови инвестиции на компанията за изминалата 2017 г. възлизат на 11 200 000 лв.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg