EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Omnicom и Publicis се сливат

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Omnicom и Publicis се сливат

mail16:00 | 31.07.2013прегледи 541 коментарикоментари 0


Компании номер две и номер три в световната реклама - американската Omnicom и френската Publicis - ще се слеят и ще създават нов лидер в сектора под името Publicis Omnicom Group. Това съобщиха в Париж ръководителите на двете дружества, цитирани от AFP и AP. Бъдещата най-голяма рекламна компания в света се оценява на над $30 млрд. Акциите на новата група, чийто капитал ще бъде поделен 50/50 между акционерите на двете дружества, ще се котират на борсите в Париж и Ню Йорк. Новата компания ще управляват заедно главните изпълнителни директори на Omnicom и Publicis - Джон Рен и Морис Леви.

Обединението ще даде възможност за по-голяма власт над ценообразуването и за насочване на вниманието към азиатски и латиноамерикански пазари като Китай и Бразилия, където всяка от тях засили дейността си, за да се бори с изключително слабия растеж в Европа. Но ограничаването на конкуренцията би могло да се окаже пречка при оценката на регулаторните органи в САЩ и Европа, отбелязва AP. Двете дружества очакват сделката да приключи в края на 2013 или началото на 2014 година, допълва AFP.

Снимка: Bertrand Langlois/AFP/Getty Images


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg