EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

NIVEA и Eucerin - ръст на продажбите в България

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

NIVEA и Eucerin - ръст на продажбите в България

mail17:20 | 06.10.2011прегледи 973 коментарикоментари 0


NIVEA и Eucerin се очаква да отбележат ръст в продажбите от 3,5% и 8,6% в България, съобщава Байерсдорф ЦИЕ. Компанията утвърждава лидерските си позиции в 7 пазарни сегмента на българския пазар.
•През първата половина на годината продажбите на Байерсдорф ЦИЕ са в размер на 150 милиона евро, което представлява увеличение от 3.5 %. В България (имат се предвид консолидираните продажби на България, Македония и Албания; пазари, управлявани от Байерсдорф България) продажбите за първото полугодие са с 8,6 % повече от предходната година.
•През 2011 марката-икона NIVEA празнува своята 100-годишнина. Байерсдорф България от своя страна отбелязва своето 10-годишно присъствие на българския пазар.
Козметичният пазар на ЦИЕ отново се развива с положителен темп от 2.4 %
По отношение на разходите за козметика в страните от Централна и Източна Европа изглежда е преодоляно най-сериозното ниво на кризата (единственото изключение е Хърватска, чието потребление на козметика е с 2.3% по-ниско от миналогодишното).
Международните търговски вериги също засилват позициите си в ЦИЕ и увеличават дела си в общите продажби от 52.7 % до 53.3 %.
За първата половина на 2011 г. Байерсдорф ЦИЕ увеличи продажбите с 3.5% - от 145 милиона на 150 милиона евро. На местните пазари в България, Македония и Албания, ръководени от представителството на фирмата в България, продажбите се увеличават общо с 8.6 % и достигат общ размер от 10 милиона евро.
Лансирането на новата серия натурални продукти NIVEA Pure & Natural влива „свежи сили” в динамиката на продажбите, като само в сегмента „Грижа за лицето” продажбите на тези продукти вече са с дял от около 20%.
От всички продуктови категории дезодорантите са тези, които имат най-голям принос за растежа в ЦИЕ, като в България пазарният дял нараства от 22,5% до 23,5%, с което NIVEA още веднъж се утвърждава като силно изявен лидер в тази категория. NIVEA отбелязва много сериозен ръст и в козметиката за лице.

Факти и цифри Байерсдорф ЦИИ за първата половина на 2011 година

Eucerin – ръст в продажбите
Продажбите на медицинската марка Eucerin в ЦИЕ се увеличават с 10%, а в България – с 9,2%. Този ръст идва предимно от продуктите за грижа за тялото.
Hansaplast
Hansaplast увеличава продажбите си в ЦИЕ с 0.8%, а в България – с 1,7%.
Перспективи
Бедрос Калфаян, управител на Байерсдорф България: “Байерсдорф се стреми да предоставя на потребителите иновативни продукти с високо качество на приемлива цена. Ние вярваме в развитието на местния пазар и ще продължаваме да инвестираме в него. Продажбите в България са сред най-динамично развиващите се в региона на Централна и Източна Европа, което доказва, че инвестициите ни са насочени в правилна посока.

 

 

 

 

 


Тагове: Niveа, продажби, ръст
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg