EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Lenovo: Apple губи Китай

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Lenovo: Apple губи Китай

mail14:00 | 05.07.2010прегледи 986 коментарикоментари 0


Apple пропуска голяма възможност на китайския пазар, заяви Лиу Гуанджи, президентът на най- големия производител на компютри в страната - Lenovo, съобщи Financial Times.
Визирайки изпълнителния директор на Apple, създателят и президент на Lenovo коментира пред изданието: „Имаме късмет, че Стив Джобс има толкова лош характер и не се интересува от Китай. Ако Apple бяха положили малко повече усилия спрямо китайските си потребители, както правим ние, то Lenovo би имал проблеми.”
Коментарът на Гуанджи дойде след като Lenovo се възстанови от финансовата криза, основно стимулирана от силния пазар на Китай. Компанията държи около 30 процента от родния пазар, който е един от най- бързо развиващия се пазар в световен мащаб, която се очаква да бъде и една от най- успешните технологичните фирми през тази година.
Продуктите на Apple са търсени и желани от потребителите в Китай, както и в световен мащаб, но официалните канали за реализиране на продажби са изключително ограничени. Компанията има само една шепа от водещи магазини и оторизирани дистрибутори в големите градове на страната, отбелязва FT.



 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg