EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

H&M закрива губеща марка

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

H&M закрива губеща марка

mail18:01 | 30.11.2018прегледи 5877 коментарикоментари 0


Шведската търговска верига за облекло Хенс енд Мориц (Hennes and Mauritz AB), по-известна с абревиатурата H&M, закрива губещата си марка Cheep Monday, предаде ДПА.

Процесът по закриване на марката ще приключи през юни 2019 година най-късно, като ще засегне около 80 служители.

Cheep Monday има традиционния бизнес модел на търговията на едро, който се сблъсква с големи предизвикателства заради промените в сектора, посочи групата в изявление.

Магазинът Cheep Monday в Лондон и онлайн магазинът ще бъдат закрити на 31 декември, допълва H&M.

H&M придоби Cheep Monday през 2008 година. Марката предлага дънково облекло и модни колекции основно чрез други фирми, които препродават.

H&M, като и останалите компании в сектора, работи по приспособяването на бизнес модела си към нарастващото търсене на онлайн продажбите и по-малкото клиенти, посещаващи физическите магазини.


Тагове: H&M, Cheep Monday
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg