EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Ford пуска субкомпактен B-Max

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Ford пуска субкомпактен B-Max

mail16:10 | 06.03.2012прегледи 631 коментарикоментари 0


Американският автомобилостроителен гигант Ford представи новия си автомобил от семейството B-Max на Женевския международен автосалон, който днес отвори врати за журналисти на фона на опасения, че слабото търсене в Европа може да принуди масовите автомобилопроизводители да закрият нови заводи, предаде AP.

Субкомпактният B-Max, който ще се продава само в Европа, се отличава с липсващата колона между предната и задната врата и е насочен точно към населението, притеснено от правителствените мерки за икономии.Моделът е с технологията за икономия на гориво EcoBoost на Ford - още един реверанс към въздържащите се от разходи потребители, които се опитват да се борят с поскъпването на бензина.
Главният изпълнителен директор на Ford Алън Мълали подчерта, че компанията все още възприема Европа като важен пазар, макар миналата година да загуби пари там. "(В) Европа, дори сега със забавянето, сме на равнище от близо 14 милиона единици", заяви той пред AP късно вчера. За сравнение, оценката на Ford за Северна Америка е само малко по-висока - 14,5 милиона единици.
Главният изпълнителен директор на Ford Europe Стивън Одел изтъкна днес пред журналисти в Женева, че европейските политици трябва да спрат да пречат на закриването на заводи, докато секторът се опитва да балансира предлагането със свиващото се търсене. На пресконференция в Женева днес вицепрезидентът на компанията лидер в сектора General Motors – GM Стивън Гриски, цитиран от AFP, подчерта ангажимента на американския автомобилопроизводител към затруднените му европейски филиали - германския Opel и британския Vauxhall. Главният изпълнителен директор на Toyota Europe Дидие Льороа, цитиран от AP, отбеляза късно вчера пред малка група журналисти, че компанията се е възстановила от последиците от японското земетресение и цунами и че очаква увеличение на продажбите и пазарния дял в Европа въпреки свиването на пазара. Льороа посочи, че Toyota Europe очаква да продаде 835 000 автомобила на 56 европейски пазара през 2012 година при пазарен дял от 4,5 %. Това е повече в сравнение с 4,2-процентен дял на пазара и продажби на 822 000 коли миналата година, когато доставките бяха затруднени от опустошителното двойно бедствие.

 


Тагове: Ford, Женева, Toyota
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg