EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Ernst&Young: Корупцията в европейските компании

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Ernst&Young: Корупцията в европейските компании

mail12:20 | 18.05.2011прегледи 1186 коментарикоментари 0


Над една трета от служителите на големите европейски компании са готови да предложат пари или щедри подаръци и почерпки, за да печелят нови клиенти или да задържат старите на фона на икономическия спад, принуждаващ предприятията да правят икономии, за да оцелеят. Това показва публикувано днес изследване на Ernst & Young, цитирано от Reuters. В изследването си за 2011 г. консултантите от Ernst & Young отбелязват, че гръцките и руските служители са най-склонни да предлагат пари като подкуп, като гърците също така оглавяват класацията за най-склонни да правят лични подаръци. Във Франция и Норвегия досиетата са най-чисти, макар че две трети от анкетираните 2365 души в 25 европейски страни са съгласни, че подкупничеството и корупцията са широко разпространени на тяхна територия, а близо половината не са чували за анти-корупционна политика на компаниите. Според резултатите от изследването, в което са включени служители от най-ниските производствени етажи до високопоставени ръководители, над 40% признават, че ситуацията с корупцията се е влошила през последните две години на икономическа криза. Около една четвърт от анкетираните не вярват, че поведението на ръководството им е етично, а близо 60% очакват икономии от шефовете си, за да бъдат постигнати целите. Само 26% от персонала във Великобритания и по-малко от 20% във Франция и Германия са преминали антикорупционно обучение, сочи изследването.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 4161