EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Dm България с 95 млн.лв. продажби

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

dm България с 95 млн.лв. продажби

mail08:25 | 23.10.2016прегледи 1195 коментарикоментари 0


dm България отчете ръст на оборота от 21,4% за финансовата година 2015–2016 г. спрямо предходния отчетен период, като обемът на продажбите достигна 95,66 млн. лв., съобщи компанията. Тя е открила 11 нови магазина и така общият брой на филиалите на най-голямата дрогерийната верига у нас вече е 64 в 24 града. С разширяването на мрежата нарасна и броят на служителите и те вече са близо 500.

Приходите на групата dm за финансовата 2015/2016 година са в размер на 9,7 милиарда евро, което е ръст от 7% на годишна база. Подгрупата Австрия и Централна и Източна Европа (ЦИЕ), която обхваща Австрия и 10 държави от региона, включително и България, отчита ръст на оборота от 8,1% до 2,21 милиарда евро. Общо магазините на концерна dm са 3 349, а служителите 56 537.

През следващата година се очаква сериозен ръст на бизнеса на концерна dm. Той ще бъде постигнат чрез продължаване на разширяването на присъствието на съществуващи пазари и на навлизане в Италия. Със своите 58 милиона жители това ще бъде вторият най-голям пазар за компанията след Германия.

През 2015 г. dm стартира мащабен проект за промяна на дизайна и вътрешното пространство на филиалите си. Той включва по-широки коридори за пазаруване, повече светлина и по-удобна подредба на търговските регали и въвеждането на енергоспестяващо LED осветление. Целта е хората да се чувстват по-добре в магазините на компанията, защото човекът е във фокуса на дейността на dm.

dm България също е част от този проект. Всички магазини, открити след май 2015 г., са изградени според новия дизайн. Успоредно тече и преоборудване и преоформление на съществуващите обекти. Така dm България приключи финансовата 2015/2016 година с 20 обекта според новата концепция на концерна. Плановете са в следващите 3 години всички магазини на веригата да отговарят на тези изисквания.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg