EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Benetton: Конкурс „Безработен на годината”

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Benetton: Конкурс „Безработен на годината”

mail17:00 | 20.09.2012прегледи 414 коментарикоментари 0


United Colors of Benetton стартира глобална кампания срещу клишето, че безработните млади хора са "безполезни, мързеливи анархисти", съобщиха сайтът Маркетинг уик и Ройтерс. Фирмата производител на дрехи иска кампанията "безработен на годината" да привлече вниманието към рекордните равнища на безработица сред младите по света. В опит да затвърди вярата в творческия дух на младежите, Benetton призовава в реклами по MTV, онлайн или в печатни издания хората на възраст между 18 и 30 години да предадат свои проекти, от които ще имат полза техните общности. Стоте проекта с най-много гласове на публиката ще спечелят финансиране от 5000 евро. Идеите за проекти трябва да се предадат на сайта www.unhatefoundation.org, като изборът на победителите ще бъде правен чрез онлайн допитване на същия сайт. Конкурсът продължава до 14 октомври. Рекламите и видеоклиповете, които показват решителни млади хора, участващи в протести, чакащи за интервю за работа или в службите за безработни, ще будят по-малко спорове, отколкото предходната рекламна кампания на Benetton. През май компанията се съгласи да направи дарение на католическата благотворителна организация, за да сложи край на съдебен спор с Ватикана заради реклама, представяща папа Бенедикт, който целува египетски имам по устните. Рекламната кампания включва също плакати, фланелки и филм. Тя е най-новата кампания в подкрепа на фондацията на Benetton Unhate Foundation, създадена миналата година за насърчаване на културата на не-омраза.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg