EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

BAPRA 2013 излъчи най-добрите PR

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

BAPRA 2013 излъчи най-добрите PR

mail15:45 | 17.04.2013прегледи 618 коментарикоментари 0


На официална церемония вчера вечерта Българската асоциация на PR агенциите обяви имената на най-добрите комуникационни кампании и агенция за 2013 г. сред общо 80 кандидата. Журито на BAPRA Bright Awards, съставено от 18 изявени международни специалисти по PR и комуникации, оцени рекордния брой заявки за участие и определи носителите на престижния приз. С това браншовата организация на PR бизнеса у нас отбеляза финала на четвъртия конкурс.

Отличените с награди BAPRA Bright Awards 2013 в 7-те конкурсни категории са, както следва:

„Агенция на годината” –All Channels Communication Group;
„Комуникационна кампания на годината” – Kamenitza reFRESHer на All Channels Communication Group;
„Кампания за устойчиво развитие” – „Алкохолът е лош шофьор” на APRA Porter Novelli;
„Специално събитие” –„Живей активно!” на APRA Porter Novelli;
„Иновативна кампания” – „10 години„От любов към живота“ в България” на Сайт Медия ЕООД;
„Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел” – Национална кампания „Спри, детето запази!” на Българска национална телевизия;
„Комуникационна кампания в публичния сектор” – „Никога не е късно за ново начало” на APRA Porter Novelli

Останалите отличени агенции и компании в четвъртото издание на BAPRA Bright Awards са:

„Агенция на годината” : второ място за APRA Porter Novelli и M3 Communications Group; трето – за United Partners.
„Комуникационна кампания на годината”: второ място – „Живей активно!” на APRA Porter Novelli; трето място за „Новият дом на Пощенска банка” на BBDO Group и "Благодаря ти, мамо!" на P&G, реализирана у нас от United Partners;
„Кампания за устойчиво развитие”: второ място – 3D Екобус на DeConi; трето място си делят „Българска хранителна банка – Какво да правим с ненужната храна? В търсене на Робин Фууд” на Publicis Consultants | MARC и Saatchi&Saatchi и „10 години „От любов към живота“ в България” на Сайт Медия ЕООД.
„Специално събитие”: второ място за „Моят зелен град 2012” на APRA Porter Novelli; трето – за „Лесно, светло и забавно в Bulgaria Mall” на Havas Worldwide Sofia.
„Иновативна кампания”: второ място за „Открий бръсненето срещу посоката на растежа на косъма с отбора на Gillette” на United Partners; трето за "Последвай зебрата" - Кампания за информиране за невроендокринни тумори на PR Net.
„Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел”: второ място за "15 години Юнайтед Партнърс" на United Partners; трето – VIVACOM Art Hall на VIVACOM.
„Комуникационна кампания в публичния сектор” – второ място за „Ден на Европа 2012” на All Channels Communication Group; трето за „Младежта в движение”,информационна кампания на Интелдей Солушънс АД.
 


Тагове: PR, награди, BAPRA
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 4177