EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

Air France и Turkish - обновени и с нови услуги

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Air France и Turkish - обновени и с нови услуги

mail14:02 | 13.05.2022прегледи 1596 коментарикоментари 0


Air France представи новите си бизнес седалки за дълги разстояния с нов, още по-елегантен дизайн. За да предложи най-високо ниво на комфорт, напълно преработената емблематична седалка на авиокомпанията разполага с още по-удобни извивки за допълнителен комфорт.

Дизайнът на тази седалка се основава на  моделът 3 „F“s. Първото “F” е за Full Flat, т.е. седалката се трансформира в истинско легло с дължина почти два метра. Второто “F” е за Full Access - всеки пътник разполага с директен достъп до пътеката. Третото “F” е за Full Privacy, гарантираща оптимално уединение. Новата плъзгаща се врата позволява на пътниците да са в своето напълно лично пространство, далеч от погледите на останалите. За да се създаде по-голямо усещане за близост за двама, пътуващи заедно, седалките, разположени в средата на кабината, вече са оборудвани с подвижен централен панел. Той може да се спуска и така създава приятно споделено пространство. Креслото разполага и с широк 17,3-инчов 4K екран с висока разделителна способност и функция против отблясъци, снабден със слушалки за намаляване на шума, с нова Bluetooth връзка, позволяваща на пътниците да използват собствените си безжични слушалки, както и няколко контакта.

Подплатата на седалката придава усещане за мекота и уют. Вълна, матиран алуминий, френска кожа са благородните, меки и естествени материали, избрани от Air France за производството на самолетните седалки. Пътниците могат да видят и осветен знак на крилатия морски кон, символ на авиокомпанията, олицетворяващ мита за нейното създаване и богатата и история.

По този начин Air France въвежда нов стандарт в пътническите си кабини. От септември 2022 г., авиокомпанията ще разполага с 12 новооборудвани самолета, като в последствие всички самолети за дълги разстояния ще предлагат този комфорт с 48 места в Business класата.

Air France също така инсталира най-новите си Premium Economy (48 места) и Economy (273 места) седалки на борда на тези самолети. Всяка кабина е елегантно декорирана в характерните за марката цветове: тъмносиньо, бяло за светлина и контраст, както и щрихи на червеното.

Наречен "Fontainebleau", първият самолет, оборудван с тези нови седалки и WiFi, ще лети до JFK (Ню Йорк) тази есен.

Premium Economy и Economy за оптимален комфорт

В Premium Economy кабините на Air France е представен най-новият модел седалки тип кресло, които в момента се предлагат на борда на Airbus A350. Всяка седалка предоставя 96 см. място за краката. Възглавниците на седалките са подобрени, а тъмносиният плат добавя допълнителна мекота. Облегалката на седалката се накланя до 124 градуса и е разширена, за да осигури по-голямо уединение. В седалката са интегрирани нови аудио слушалки за намаляване на шума и разполага и с USB A и C портове.

Креслата в икономична класа също отговарят на най-високите стандарти за комфорт на пазара. Всяко предлага седалка с ширина от 43 см., и 79 см. място за краката. Облегалката е ергономично проектирана, накланя се до 119 градуса и предлага подсилени подлакътници. Креслата са оборудвани и с USB A порт.

Местата в Economy и Premium Economy са оборудвани с широк 13,3-инчов 4K екран с висока разделителна способност, Bluetooth, като разполагат и с богат каталог за над 1000 часа развлечение.

По-отговорно предложение за кетъринг

За да се почувствате като на възхитителна почивка по време на пътуването, Air France се старае да предложи на всички свои клиенти на полети на дълги разстояния, излитащи от Париж, по-отговорни предложения за хранене с типични френски продукти. В бизнес кабините, водещи френски готвачи със звезди Мишлен се редуват, за да предложат селекция от вегетариански менюта, както и рафинирани ястия от месо, пиле и риба. В Premium Economy клиентите вече се наслаждават на по-специална храна. В Premium Economy и Economy кабини всички ястия са сертифицирани по Nutri-Score A или B.

До края на 2022 г. на всички полети от Париж компанията ще предлага месо, млечни продукти и яйца от френски произход, риба от устойчив риболов, избор от вегетариански ястия и ястия, които са изцяло приготвени във Франция. Компанията ще предлага детски и бебешки менюта, изцяло приготвени от био продукти.

В борбата срещу разхищението на храна Air France постепенно въвежда опцията клиентите да изберат предварително своето основно ястие в бизнес класа още преди пътуването. Тази услуга съчетава гарантиране на избора на клиента и по-рационално потребление. Компанията се ангажира да рециклира и да елиминира 90% от пластмасовите продукти за еднократна употреба на борда, като това се очаква да се случи до началото на 2023 г. За постигане на тази цел Air France продължава да разработва екологично насочени продукти, които се произвеждат от биоматериали на основа на багас и целулоза. И накрая предметите, които вече не могат да се използват на борда, се даряват на благотворителни организации.

Устойчивият кетъринг е част от плана на Air France, насърчаващ по-отговорното пътуване. Инициативата на компанията е наречена Air France ACT.


Turkish Airlines, авиокомпанията, която винаги се стреми към най-високото ниво на обслужване, посреща своите пътници с  комплекти за път на  марки в челните редици на модния свят. Авиолинията подписа споразумение с Coccinelle и Hackett за своите пътнически комплекти. От тях могат да се възползват пътниците, летящи с бизнес класа на 8-часови или по-дълги полети. Новите комплекти ще са достъпни от началото на месец май.

Световната авиолиния вдъхна нов живот на комплектите за път за жени с примамлив и елегантен дизайн на Coccinelle, модна марка, предлагаща  романтични и женствени ръчни чанти. Що се отнася до мъжете, флагманът добави към продуктовото си портфолио британската марка Hackett, която е символ на спортните и стилни мъже. Обединени от невероятна и изискана концепция, комфортните комплекти съдържат 3D маска за очи, проследяваща  контурите на лицето и осигуряваща перфектни условия за сън, дишащи чорапи, тапи за уши, които балансират налягането, четка за зъби, паста за зъби с повишено съдържание на флуорид и рециклируема опаковка, ластици за коса и разбира се продукти за грижа за кожата.

Turkish Airlines предлага разнообразни продукти с първокласно съдържание, особено на своите редовни пътници. Превъзходното качество и изпипания класически дизайн на комфортните комплекти в бизнес класа носят подписите на модните гиганти и предлагат ново измерениe на комфорт при пътуване. Всеки продукт от колекцията носи знаците на лукс, качество и мода.


Тагове: Air France, Turkish Airlines
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg