EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

7,9 млрд. къса цигари произведени в „София-БТ” АД

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

7,9 млрд. къса цигари произведени в „София-БТ” АД

mail16:30 | 06.01.2011прегледи 1452 коментарикоментари 0


Цигарената фабрика „София-БТ” АД е произвела близо 7,9 млрд. къса цигари през 2010 г., което е рекорд в цялата история на дружеството. Красимир Петров, изпълнителен директор на „София-БТ” АД каза пред агенция „Фокус”, че това е най-големият успех през годината.Този успех ни даде възможност да запазим пазарния си дял на вътрешния пазар и да увеличим обемите за износ. В последните три-четири години ръководството на Групата "Булгартабак" насочи основните си усилия към увеличаване на износа, както и на съществуващите дотогава пазари, но най-вече към навлизането на нови пазари, на които нашата продукция дотогава не беше позната.
Освен чисто търговски мерки, бяха предприети и редица технологични и технически мерки, на база разработена "Стратегия за извършване на инвестиции за модернизация на оборудването с основна цел - разширяване на външните пазари", за да може нашата продукция да бъде конкурентоспособна на вече наложени на тези пазари марки. Така че основните фактори за този успех са непрекъснатото поддържане на високо качество на нашата продукция при конкурентни цени и коректността ни при изпълнението на външнотърговските договори, каза той. Регионите, за които дружеството изнася, са Балканските страни, Африка, Европейски съюз, Близък и Далечен изток, Централна и Латинска Америка, като основно се изнасят всички разновидности на марките Prestige, E♥A Slims, ММ и Tresor.
По думите на Петров - цялото производствено оборудване в „София-БТ” АД е на съвременно технологично ниво.В края на 2009 г. приключи подмяната на цялата стара климатична техника, с най-модерната в световния бранш климатична система, която обезпечава технологичната дейност от началото до края на производствения цикъл. За да може да изпълни поставените цели, а именно запазване и увеличаване на пазарния дял на вътрешния пазар и увеличение на износа, ръководството на дружеството всяка година планира в съответната бизнеспрограма за дейността на дружеството средства за инвестиции. Така ние се стремим да можем по-всяко време гъвкаво и оперативно да организираме такова производство, което да задоволи все по-високите изисквания на нашите клиенти, каза той.


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg