АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
7 скоростни отсечки нужни на България
17:45 | 12.11.2010
3017
коментари 1
По време на конференцията BalREc "Общи усилия за устойчиво развитие" Росен Плевнелиев, регионален министър анонсира идея за изграждане на седем скоростни пътя, които ще направят България лесно достъпна. От 1 евро, вложено в строителството на магистрала, възвращаемостта е 2,5 евро, посочи той, като цитира данни от проучване на Deloitte. Стратегията на министерството до 2020 година предвижда съществуване на седем магистрали, седем високоскоростни трасета, два моста над Дунав, както и тунел под Шипка. Тези проекти са на обща стойност от 5 млрд. евро. Министър Плевнелиев се надява до края на 2012 година Министерството на регионалното развитие и благоустройството да усвои 1 милиард лева по европейските програми. Ето накратко отделните седем скоростни пътища, които са извън идеята за изграждане на седем магистрали.
Път Видин - Мездра – Ботевград.Той е част от трасето по коридор №4 Видин – Кулата, като шансовете му да бъде включен в Оперативна програма „Транспорт” са големи. Чрез неговото изграждане ще се гарантира бърз трафик в посока север-юг след откриването на Дунав мост II. Път Кюстендил – София
Той е част от коридор №8, осигуряващ пряка връзка с Македония, като участъкът София-Гюешево ще бъде предложен за проектиране в текущия програмен период, а реализацията му може са бъде осъществена през следващия. Път Кюстендил - Дупница
Може да се осъществи чрез бъдещия скоростен път "Рила". Ако той се изгради като четири лентов път, ще гарантира бърза връзка в посока от Гърция към магистрала "Тракия". "Рила" е част от инициативата "За развитие на Южните Балкани". Път Дунав мост - Русе - Габрово - тунела под Шипка – Казанлък- Маказа
Това трасе е разделено на два проекта за четири лентови пътища, които следват плътно коридор №9 или път I-5. Път Варна – Констанца
Ще бъде част от магистрален пръстен, като ще се превърне в скоростен път за връзка с Румъния. Път Русе – Шумен
Има шансовете да стане част от трансевропейската транспортна мрежа, където се предвижда и едноименно жп трасе. Път Пловдив – Асеновград
Дължината му е само 20 километра, но играе съществена роля за региона, тъй като ще се окаже важен и използван от почти 800 000 души.
| Tweet |
|








Mnogo 3-lentovi pytishta sa neobhodimi na BG. Postroyte gi s otraziteli vyrhu razdelitelnite linii i taka shte syzdadete golqmo udobstvo na vodachite. Nali sme v Evropa , neka i pytishtata ni da sa po evropeyski udobni.