EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

4300 т продукция от малки ферми в Метро

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

4300 т продукция от малки ферми в Метро

mail12:02 | 08.10.2018прегледи 1133 коментарикоментари 0


МЕТРО ще предлага 20 уникални български млечни продукти – кашкавал, сирене и мляко по програмата „Отгледано с грижа в България“ в обновените млечни отдели на своите магазини. Министърът на земеделието, храните и горите Румен Порожанов и Атила Йенисен, главен изпълнителен директор МЕТРО България откриха официално обновения млечен отдел на компанията в София.

Мандрите „Пастир“ и „Лесидрен“, селектирани от компанията в проекта „Бъдеще за автентичните млечни продукти“, ще бъдат национален доставчик на веригата. Техни продукти като овче, козе, биволско, краве сирене, кашкавал, кисело мляко и сметана ще носят знака „Отгледано с грижа в България“. Освен национални партньори, компанията селектира и мандри, които ще осигуряват автентични млечни продукти на локално ниво. Такива партньори за Пловдив са мандра „Строево“, а за София – „Булгара“ Благоевград и други.

Новостите в млечните отдели на всички магазини в България включват и широк асортимент от италиански, френски, балкански и други европейски сирена. Те ще бъдат представени и разделени по произход. Асортиментът на вече предлага близо 3000 млечни продукта, като над 200 от тях ще бъдат нови предложения.

Продуктите и производителите от новия български асортимент бяха селектирани от Млечен борд, състоящ се от известни професионални готвачи, университетски преподаватели, представители на отдел „Качество“ и отдел „Млечни“ на МЕТРО България. Те избраха продуктите, които са вече част от новия млечен асортимент на "Отгледано с грижа в България". Шеф Андре Токев, президент на „Bocuse d’Or“ България, доц. д-р. Галин Иванов, преподавател в Университета по хранителни технологии, председателят на Българска асоциация на професионалните готвачи Андрей Стоилов участваха при избора на асортимента, който да отговоря на нуждите на клиентите за качество, автентичност и вкус на българските продукти. 

През 2017 г. компанията даде старт на новия си модел в търговията с плодове и зеленчуци, и месо, разчитащ на директно партньорство с над 200 малки земеделски производители в регионите, в които оперират 11-те магазина на веригата. В момента най-големият български търговец на едро снабдява своите професионални клиенти с над 400 артикула български плодове и зеленчуци. За 2018 година продажбите на българска земеделска продукция от малки фермери достига 4 300 тона.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg