EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

29% скок LG Electronics в България

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

29% скок LG Electronics в България

mail16:15 | 29.04.2010прегледи 956 коментарикоментари 0


С 3,7% са нараснали продажбите на LG Electronics в световен мащаб за първото тримесечие спрямо същия период на миналата година. Компанията продължава тенденцията на ръст, въпреки ехото на икономическата криза и традиционно слабото търсене на електроника в началото на годината. Консолидираната оперативна печалба за периода януари-март 2010 г. за всички корпоративни подразделения се е увеличила с 2,6%, като достига 462 млн. щ.д.
В България развитието на LG Electronics надминава общия тренд, като локалният клон на компанията бележи ръст на продажбите от 29% спрямо същия период на миналата година.
Подразделението за потребителска електроника е отчело ръст на приходите от 20% спрямо същия период на 2009 г. в световен план, като продажбите са на обща стойност 4,5 млрд. щ.д. Основна причина за това е търсенето на плоскоекранни телевизори, което е продължило да нараства. Корейската компания е продала 5,2 млн. LCD телевизора, с което бележи ръст от 62%. 
В България са постигнати дори по-добри резултати, като продажбите на черна техника са нараснали с 45% спрямо периода януари-март 2009 г. Причината за тези сериозни постижения е лансирането на нови продукти и по-сериозно присъствие на компанията в сегмента на премиум моделите.
Домакинските електроуреди на LG Electronics също отчита сериозен ръст с 8% повишаване на продажбите в глобален план спрямо същия период на миналата година, достигайки 2,1 млрд. щ.д. LG ще се стреми да запази позицията си с агресивна ценова политика и устойчиво нарастване на обема продажби.
В сегмента на мобилните комуникации пазарният дял на LG у нас се е повишил с близо 25% в сравнение с последното тримесечие на 2009 г. Компанията вече държи 13% от пазара на мобилни телефони в България. Резултатът е особен успех, тъй като LG регистрира спад в продажбите си за този сегмент в световен план. Въпреки това глобалната оперативна печалба на дивизията е запазила нивото си в сравнение със същия период на миналата година.. В същото време са инвестирани сериозни средства в разработване на нови продукти, като фокусът пада върху сегмента на смартфон устройствата и разширяване на продуктовата гама с разнообразни предложения.
Увеличение на продажбите с 15,4% е отбелязано от подразделението „Бизнес решения”. Тук основен двигател на ръста е търсенето на монитори и други IT решения, което е особено активно в Европа. България не е изключение – у нас продажбите на монитори са нараснали с 22% спрямо същото тримесечие на 2009 г. Глобалното търсене на автомобилни озвучителни системи също е нараснала, тъй като автомобилният бранш вече се възстановява от кризата.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg