EUR 1.9558
USD 1.6551
CHF 1.8103
GBP 2.1642
CNY 2.3783
you tube
mobile version

Фирми: Нестле, Кауфланд, Коста Кафе

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Нестле, Кауфланд, Коста Кафе

mail11:10 | 15.06.2020прегледи 438 коментарикоментари 0


През 2020 г. Нестле България планира да инвестира 17 млн. лв. за повишаване на производителността и разработването на нови продукти и 1.4 млн. лв. за осигуряване на максимална сигурност и безопасност на служителите и продуктите. В допълнение компанията се ангажира и с инвестиции от 0.4 млн. лв. в информационни технологии, 0.9 млн. лв. в централния офис и дистрибуционния център и 2.4 млн. лв. във вендинг машини.

Нестле България остава пазарен лидер в 5 от 7 категории продукти, в които оперира – това са силните за компанията Кафе, Кулинарни продукти, Млечни продукти, Храни за домашни любимци и Зърнени закуски. Продажбите в България за 2019 г. са увеличени спрямо 2018 г. и достигат до 268 млн. лв. Само за първото тримесечие на 2020 г. продажбите възлизат на 65 милиона лева и реален вътрешен ръст от 1.7%. Инвестициите на компанията в иновации тази година ще бъдат 22.5 млн. лв.

През 2019 г. и 2020 г. Нестле България лансира на пазара и нови ключови продукти. Kit Kat, която е и стратегическа марка номер 1 с ръст от 8.5% за 2019 г., представи новия Kit Kat Gold. Мура пуска два изцяло нови варианта на МУРА Минис, подходящи за контрол на порциите. Така компанията цели да засили позициите на традиционната българска марка в най-големия сегмент на целия шоколадов пазар в България - вафлите.

---------------------
В рамките на месец и половина, от средата на април до края на май 2020 г., Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители в своите обекти в цялата страна. Продукцията пристига в хипермаркетите на веригата от селата Динк и Трилистник, както и от градовете Кричим и Стамболийски. В сезона на ягодата българската продукция в асортимента на веригата преобладава, като през май месец компанията е предложила близо 36 хиляди килограма родна ягода на потребителите. Само в рамките на последната седмица на месеца обемът възлиза на близо 10 хиляди килограма.

 Kaufland България си партнира с производители от 10 земеделски региона и у нас. По-голяма част от продукцията произхожда от ферми в Пловдив, Благоевград, Добрич и Хасково. Веригата работи с регионални производители и от Кюстендил, Разград, Търговище, София, Стара Загора и Пазарджик. Към момента над 80% от доставчиците и производителите на плодове и зеленчуци, с които компанията работи, са български. За последния месец специалистите на търговската верига са се свързали с общо над 5000 родни производителя на плодове и зеленчуци, като с редица от тях разговорите са в напреднала фаза и предстои подписване на договор. През 2019 година компанията реализира продажби от 35 милиона килограма родна продукция плодове и зеленчуци.

---------------------------

България е първият европейски пазар, който лансира Costa Coffee след като The Coca-Cola Company придоби марката миналата година. Отличителният за Costa Coffee бленд Mocha Italia е само един от вкусовете, лансирани на българския пазар. Кока-Кола ХБК България ще предлага широка гама блендове и опаковки на Costa Coffee, както и най-високия клас обучение, обслужване и техническа поддръжка. Пълната гама продукти на Costa Coffee ще включва включва кафе на зърна и мляно кафе, подходящо за приготвяне вкъщи или в офиса. Въпреки че отварянето на нови франчайз кафетерии не е част от тези планове, франчайз кафетериите на Costa Coffee у нас играят съществена роля в изграждането и утвърждаването на разпознаваемостта на марката.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg