EUR 1.9558
USD 1.6133
CHF 1.8160
GBP 2.1976
CNY 2.4915
you tube
mobile version

Тенденции при виното по време на K 19

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Тенденции при виното по време на K 19

mail07:05 | 28.10.2020прегледи 337 коментарикоментари 0


Публикуваният преди дни доклад на Wine Intelligence, озаглавен Тенденции в потреблението на вино по време на Covid-19, очертава мини бум на виното след началото на пандемията, но също предупреждава и за тъмни икономически облаци на хоризонта.

Изследването на седем ключови пазари за виното показва, че потребителите се обръщат към виното по-често през последните шест месеца, подтикнати от ограничителните мерки. Зачестява и консумацията на вино извън обичайното време за хранене. Съвсем реални обаче са опасенията за устойчивостта на този растеж, заради влошената икономическа среда и възможния натиск върху финансовото състояние на домакинствата през следващите месеци. В изследването, което обобщава данните от Австралия, Канада, Китай, Германия, Швеция, Великобритания и САЩ, се извеждат няколко основни тенденции:

- Ръстът в честотата на консумация на вино с преминаването към поводи у дома компенсира загубата от потреблението в заведения

- Растежът в консумацията до голяма степен се движи от жените, поколението Х и тези, които вече са свързани с виното по някакъв начин

- Пиенето извън обичайното време за хранене стимулира ръста и предоставя възможност на виното да се появява в случаи, в които други напитки са били доминиращи до скоро

- Електронната търговия с вино бързо се превръща в нов и все по-обичаен начин за пазаруване на вино

- Повишен интерес към местните вина

- Големи винени събития бяха отменени

- Отказ от намеренията за пътувания в чужбина на любителите на вино

- Потребителите се отдалечават все повече от консумацията в заведения

- Потребителите стават все по-сдържани в харченето за вино

- Американският винен пазар се завръща към ръст, воден от увеличаващата се честота на консумацията, основно при милениал поколението

източник: Di vino.bg


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg