EUR 1.9558
USD 1.6136
CHF 1.7803
GBP 2.2467
CNY 2.4952
you tube
mobile version

Приключи сделката с „Нова Броудкастинг Груп“

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Приключи сделката с „Нова Броудкастинг Груп“

mail09:15 | 25.01.2021прегледи 516 коментарикоментари 0


 „Юнайтед Груп“, водещ доставчик на телекомуникационни услуги и медии в Югоизточна Европа, обявиха, че са завършили придобиването на „Нова Броудкастинг Груп“, най–голямата мултиплатформена медийна компания в България.

„Нова“ се състои от 10 телевизионни канала, включително националната НОВА ТВ, и най-голямата онлайн платформа в България – „Нетинфо“, която достига средно до 80% от българското население всеки месец. Тя също така управлява четири радио станции.

На българския пазар „Юнайтед Груп“ притежава телеком-опертаора VIVACOM.

Главният изпълнителен директор на „Юнайтед Груп“ Виктория Боклаг заяви: “С радост посрещаме „Нова“ и нейните служители в семейството на „Юнайтед Груп“. България е привлекателен пазар за нас и като част от „Юнайтед Груп“ „Нова Броудкастинг Груп“ ще продължи да надгражда силните си страни.“

Боклаг добави: „Между „Нова“ и другите наши медийни операции съществува добра съвместимост. Това ни дава възможността да постигнем синергия и да разширим мащаба си, за да увеличим инвестициите си в локално съдържание, което да удовлетвори нашите клиенти.“

Като част от „Юнайтед груп“ дейностите на „Нова Броудкастинг груп“ ще бъдат супервизирани от бившия изпълнителен директор на RTL - Dirk Gerkens, професионалист с повече от 25 години опит в сферата на телевизията.

Придобиването на „Нова Броудкастинг Груп“ е в съответствие със стратегията на „Юнайтед Груп“ да притежава  както телекомуникационни, така и медийни компании на пазарите, където оперира. Платформата на компанията обединява водещите оператори и най-добрите производители на съдържание в Югоизточна Европа.

Медийното подразделение на „Юнайтед Груп“, „Юнайтед Медиа“, всяка година произвежда повече от 20,000 часа оригинално съдържание и излъчва повече от 30 канала, които са на разположение за наземни, кабелни, DTH, OTT и IPTV платформи.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

България влезе в ERM 2 със сегашния курс

19:21 | 07-10-20 | 1583