АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]


Сред тях са силното преплитане на онлайн и офлайн световете, навлизането на технологиите за самообслужване на клиенти, персонализацията на онлайн информацията за всеки потребител, както и еволюцията на системите за управление на съдържанието в посока предлагане на повече продуктивност и възможности за работещите с тях.


Италиано-америкнската компания добави, че дивидентите, оценени на 1,84 евро на акция, ще бъдат изплатени на 29 януари.


През последните 12 месеца компанията Volkswagen е доставила 212 000 електрически автомобила, включително 134 000 BEV.


Турбините на най-голямата вятърна електроцентрала в България през миналата година осигуриха годишното потребление на домакинствата в град като Добрич.


Πpeз юни Аmаzоn нae 12 caмoлeтa Воеіng 767-300, пpeoбopyдвaни в тoвapни oт Аіr Тrаnѕроrt Ѕеrvісеѕ Grоuр, c ĸoeтo oбщият флoт нa ĸoмпaниятa дocтигнa нaд 80.


„Зелена светлина” за сливането на PSA и FCA. Основните акционери в групата, която е собственик на Peugeot, одобриха сделката с Fiat Chrysler - една от последните стъпки към създаването на четвъртия по големина автомобилопроизводител в света. Съюзът на PSA и FCA ще роди третия по оборот производител след японския автомобилостроител Toyota и германския Volkswagen. Учредява се нова компания Stellantis.


Всяка компания ще има възможност да се възползва от лекциите на едни от най-изявените български мениджъри и представители на академичната общност у нас, като същевременно ментори с богат опит в експортната дейност ще я напътстват по пътя към нейната интернационализация.


Станислав Панчев е новият Бранд директор на Citroen и DS в "София Франс Ауто". Изградената структура на търговско-сервизната мрежа ще бъде запазена, като досегашният вносител на марката - "Автомотор корпорация", ще бъде най-големият дилър.


Еxport Hub Bulgaria стартира пилотното издание на своята обучителна експортна програма EXPO1, която ще помогне на 15 родни компании да развият експортния си потенциал и да намерят нови пазари чрез сeсии с теоретична и практическа част.


Почти 65% от асортимента се състои от български продукти. Те се доставят от между 160 и 600 родни доставчици, с които работи всяка от шестте компании. Основни хранителни категории, обхванати от анкетата са „Месо и месни продукти“, „Хляб и хлебни изделия“, „Плодове и зеленчуци“ и „Мляко и млечни продукти“.