EUR 1.9558
USD 1.6529
CHF 1.8150
GBP 2.1418
CNY 2.4403
you tube
mobile version

Как работи: Бизнес & технологии в условията на криза

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Как работи: Бизнес & технологии в условията на криза

mail06:00 | 24.04.2020прегледи 19635 коментарикоментари 0


Социална дистанция, телевизионно шоу, верига специализирани хипермаркети за техника, водеща медия агенция, бизнес, аудитория.

Нахвърляни случайно думи? Само на пръв поглед. Общото е, че когато ситуацията е необичайна, на помощ идва креативността. 

Фактите са добре известни. Безпрецедентните мерки за ограничаване на социалните контакти доведоха до повече home office, засилен интерес към новинарски сайтове и стрийминг платформи, повече зрители пред телевизионните екрани заради принудителното стоене вкъщи не само на активната част от обществото. 

За риалити програмите промяната е свързана с излъчването без публика. Точно това се случи и с популярно телевизионно шоу. Но вместо да се загуби блясъкът и магията, нестандартно решение превърна дефекта в ефект. Празната зала беше запълнена с виртуална публика чрез монтирани на седалките телевизори, доставени от специализирана верига. Удачен и симпатичен подход беше изборът на различни семейства, които на свой ред „поканиха“ в хола си водещи, участници и зрители, за да стане още по-забавно, шумно и цветно. „Технополис“, предоставяйки телевизорите, и продуцентите на „Като две капки вода“, внедрили иновацията с виртуалната публика, са добър пример за това как в тези нелеки дни на извънредно полoжение технологиите, бизнесът и въображението си подадоха ръка. 

Точно в този дух наскоро експертите от медия агенция „Аргент“ споделиха презентация със стъпки, необходими данни и съвети, които всеки може да приложи, за да преобърне в своя полза настоящата ситуация. 

Да уловиш възможността за ръст на бизнеса е ключов елемент от преминаването през това предизвикателство. 

Започналото поетапно разхлабване на строгите ограничения в Европа са ясен сигнал, че макар и бавно животът се нормализира и няма да е далеч времето, когато това ще се случи и у нас. Ще се възстанови и пазарът, макар че няма да е точно както преди, защото потребителите ще са различни. 

Динамиката и неизвестните означават и промяна в комуникационните стратегии на компаниите, са наблюденията на експертите от „Аргент“. Единият вариант е пълното им спиране или отлагане във времето. Но по-добрият е движение напред чрез моделиране и адаптиране към „икономиката отвкъщи“ и след нея. 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg