EUR 1.9558
USD 1.7785
CHF 1.7988
GBP 2.2837
CNY 2.5331
you tube
mobile version

Вода и светлина: Нов тренд в интериора

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Вода и светлина: Нов тренд в интериора

mail07:10 | 06.02.2018прегледи 10541 коментарикоментари 0


Водата и светлината са новите акценти в дизайна на жилищни и обществени сгради. Модерните тенденции за тяхното използване представя  изложението „Дибла – идеи и продукти за интериора“, което ще се проведе от 21 до 25 февруари в Международен панаир Пловдив.

Спектърът от изделия обхваща всички детайли: от настилките и облицовките през обзавеждането до мазилките и таваните. Новата инициатива разширява изложбата за оборудване за хотели и заведения „Хорека Пловдив“ и се осъществява съвместно с Националната платформа за интериорен и продуктов дизайн „Дибла“.

Атрактивните водни и светлинни ефекти, презентирани от „Пи Ес България – Лукс“, внасят настроение в интериора и екстериора. Предлагат се и нестандартни светлинни решения за  външни и вътрешни пространства.

Интересни сегмент в изложението са СПА и уелнес линията, както и оборудването за спорт.  „Пи Ес България – Лукс“ и „Атама“ разработват концепции за СПА и фитнес центрове, соларни студиа и частни кътове за спорт, като ги осъществява с изделия от водещи световни марки. Финландски сауни внасят скандинавска екзотика.

„Идеи за водата“ е темата на експозицията на Hansgrohe, лидер в санитарната индустрия. Компанията ще покаже стилни елементи за баня и кухня, смесители и мивки, душове с иновативната функция Select, превръщаща къпането в  СПА преживяване.

Мебелите са една от основните теми. Открояват се луксозните дизайнерски серии на „Гала Колеционе“, нейната линия за детско обзавеждане, а също - уникални и иновативни изделия от масивна дървесина. Богата е гамата от матраци, легла и аксесоари за спалня на  „Тед“. Ще бъдат показани мебели и детайли за тях, фасадни стени и панели на полската компания Vox. Изисканият дизайна се допълва от мебелния обков с марка „Блум“, предлаган от „Интериор И“.              

„Юродом“ демонстрира улеснения за почистването. Сред тях са уред за прозорци, намаляващ наполовина времето за миене, и прахосмукачка робот, която се справя дори с пространствата под мебелите.

Елегантната визия на пространствата се доизгражда от настилките, мазилките и боите. „Артра“ акцентира на италиански декоративни бои и настилки, а „Атри“ - на декоративни и фасадни бои и мазилки, саниращи и хидроизолиращи продукти.

„Дибла“ обхваща и браншовете: дизайн и проектиране, декор и аксесоари, ресторантско, барово, хотелско и търговско оборудване, интериорен текстил, софтуерни системи и приложения. Проявата е част от мегафорума за агробизнес, вино, храни и хорека сектора. Той включва престижните изложби „Агра“ - за селско стопанство, „Винария“ - за лозарство и винарство, „Фудтех“ - за хранителната индустрия, „Апи България“ - за пчеларство, и „Вкусове от Италия“, които се провеждат по същото време в Международен панаир Пловдив.

На снимката: Модерни акценти и детайли в интериора ще покаже изложението „Дибла“ от 21 до 25 февруари 2018 г. в Международен панаир Пловдив.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg