EUR 1.9558
USD 1.6711
CHF 1.8306
GBP 2.1628
CNY 2.4905
you tube
mobile version

JYSK Божурище започва онлайн доставки

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

JYSK Божурище започва онлайн доставки

mail19:10 | 29.09.2020прегледи 416 коментарикоментари 0


Една година след официалното си откриване Дистрибуционен център Божурище започна да доставя онлайн поръчки на българските клиенти.

Добавянето на доставки на онлайн поръчки предполагаше въвеждането на редица промени в рамките на процес, който продължи няколко месеца. Всички стелажи и машини, предназначени за доставка на онлайн стоки, бяха инсталирани до август, когато първите служители от склада присъстваха на обучение в Дистрибуционния център на JYSK в Радомско, Полша, за да получат повече знания за специалните процедури.

„От логистична гледна точка, онлайн каналът означава различен начин на подготовка и опаковане на стоки, а именно предимно обработка на предмети вместо кутии. Затова създадохме отделна зона, в която подготвяме куриерски пратки, имаме специален екип, който да обработва и контролира процеса, с основен фокус върху качеството и правилната защита на стоките.“, обяснява Ярослав Собчик, Логистичен директор на Дистрибуционен център Божурище.

В последните седмици бяха проведени различни тестове от екипа на Дистрибуционния център, така че всичко да е готово за деня на официалния старт на процеса – 23 септември.

„Първият ден премина доста добре. Разбира се, изпитахме някои леки проблеми със системата, но всички те бяха разрешени. Нашите работници бяха нетърпеливи да започнат и се справиха страхотно в първия ден на обработка и пикиране на онлайн заявки. Всички служители имаха позитивна нагласа и посрещнаха предизвикателствата с усмивка.“, казва Алан Йонассен, Оперативен мениджър в Дистрибуционен център Божурище.

Преди официалния старт на процеса в Божурище онлайн поръчките на българските клиенти бяха доставяни от Дистрибуционния център в Радомско, Полша.

Според Логистичния директор Ярослав Собчик, пренасянето на процеса в Божурище ще донесе ползи за клиентите в региона: „Като сме по-близо до нашите клиенти, можем значително да намалим сроковете за доставка и да предложим допълнителни опции за доставка: до даден адрес или да дадем възможност на нашите клиенти да вземат своите онлайн поръчки директно в магазина, без значение какво са поръчали.“.

След страхотния старт на доставките на адрес и OOPUS („Поръчайте онлайн – Вземете в магазините“) в България, другите държави постепенно ще бъдат добавени към списъка от държави, чиито онлайн поръчки са обслужвани от Дистрибуционен център Божурище. Доставките до Гърция, Сърбия, Босна и Херцеговина и Румъния също ще стартират скоро.

Дистрибуционен център Божурище бе официално отворен през септември 2019 г. с инвестиция на стойност 107 млн. евро. Благодарение на тази инвестиция JYSK България бе отличена с наградата Инвеститор на годината 2018 от Българска агенция за инвестиции.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg