EUR 1.9558
USD 1.6133
CHF 1.8160
GBP 2.1976
CNY 2.4915
you tube
mobile version

FB, Istagram отказва реклами, трие новини

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

FB, Istagram отказва реклами, трие новини

mail06:35 | 22.10.2020прегледи 492 коментарикоментари 0


Общо 2,2 милиона реклами за Фейсбук (Facebook) и Инстаграм (Instagram) са отказани, както и 120 000 поста са били изтеглени преди президентските избори в САЩ заради опити за възпрепятстване на участието във вота. Това заяви в интервю за френския в. "Журнал дю диманш" вицепрезидентът на Фейсбук Ник Клег, цитиран от Франс прес.

Освен това са изпратени предупреждения за 150 милиона фалшиви новини, проверени от независими медии, сред които и АФП, допълни Клег.

От месеци Фейсбук полага все повече усилия да не се повторят инциденти като през 2016 г., когато мрежата беше използвана от Русия за мащабно манипулиране на избиратели на президентските избори в САЩ и на референдума за Брекзит във Великобритания, посочва БТА.

"Трийсет и пет хиляди сътрудници се занимават със сигурността на нашите платформи и помагат за изборите. За проверката на информациите сме установили партньорства със 70 специализирани медии, пет от които във Франция", посочва в интервюто Ник Клег, който е бивш британски вицепремиер. По думите му Фейсбук разполага с устройства за изкуствен интелект, които са позволили премахването на милиарди публикации и фалшиви профили още преди да са били получени сигнали от потребители. Освен това мрежата съхранява всички реклами и информацията за тяхното финансиране и подателя им в продължение на седем години, за да се гарантира прозрачността.

Вицепрезидентът на компанията изтъква, че през 2016 г. Фейсбук не е установил, нито премахнал дори една чуждестранна мрежа, намесваща се в изборите. Между март и септември същата година са премахнати 30 злонамерени мрежи по света, някои от които насочени срещу САЩ.

В началото на октомври Фейсбук изтегли над 300 профила и страници, активни във Фейсбук и в Инстаграм. При това е била установена връзка с маркетинговата компания Рали Фордж (Rally Forge), която работи за Търнинг пойнт Ю Ес Ей (Turning Point USA) - организация, чиято цел е да мобилизира студентите в подкрепа на Доналд Тръмп, по-специално в САЩ, където надпреварата ще бъде особено оспорвана.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg