АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
EconomyNews.bg разработи нови продукти
Какво се случва, когато икономическа медия надскочи традиционните рамки на журналистиката? Когато престане да бъде само транслатор на новини. Когато навлезе по-дълбоко в бизнес процесите и придобие капацитета да обобщава, да прави прогнози, да търси и да намира отговори. Тогава медията е готова да бъде партньор на реалните играчи в съвременната икономика.
EconomyNews.bg достигна до това ниво. Паралелно с новините, които подбираме за нашата аудитория - един истински дайджест от огромния поток от информация, интерактивните теми, интервютата, анализите, коментарите, снимките и репортажите, ще развиваме платформата си в нови три направления.
BR (Business Research) - месечни анализи на пазари, статистики, търсене на инвеститори и партньори.
BR е насочен преди всичко към компаниите, които имат амбицията да търсят нови пазари. Тази задача може да бъде улеснена, ако разполагат с резюмирана информация за съответните държави, състоянието на конкретния сектор, конкурентите, цените, производствените капацитети и др. Гъвкавостта на медията, чиято платформа стои зад BR, позволява продуктът да бъде разработван според желанията и нуждите на фирмите. Допълнително бихме могли да установим първоначален контакт с местни асоциации и потенциални партньори, с цел да улесним следващата комуникация с българските предприятия.
BR подава ръка и на чуждите компании, които имат намерение да развиват дейност в България, сами или в партньорство с български представители на бизнеса.
BR, не на последно място, има готовност да помага на български предприемачи да се ориентират по-бързо на вътрешния пазар - от законовата уредба до възможностите за придобиване на по-голям пазарен дял.
През последната година тестово разработихме BR-продукти за специално подбрани от нас компании. Резултатите са повече от задоволителни, а радостта ни е още по-голяма, защото бяхме полезни. Реакцията на 60% от фирмите към BR беше положителна - те изказаха мнението, че такъв тип анализ има място и значение за българския бизнес и в особена степен за мениджърите.
PR - Силата на медията. Това е второто направление, в което възнамеряваме да съсредоточим усилия, предоставяйки трибуна на смислени инициативи. През 2012 г. EconomyNews.bg провери едновременно какъв ефект имат платените публикации и какво е качеството на аудиторията ни. Тези материали се превърнаха часове след появата си в най-четените текстове на изданието ни, предизвиквайки огромен интерес, реакции и коментари. Фактът не е учудващ - ако един PR материал бъде изготвен професионално и елегантно, той ще пожъне успех. Публиката винаги оценява различната информация в морето от еднакви съобщения, копирани масово в интернет (в това число са и прессъобщенията, разпращани от компании, банки, различни институции до всички медии).
PR публикациите в EconomyNews.bg дадоха недвусмислено доказателство за качеството на нашата аудитория, нещо за което до този момент само се досещахме. Ето какво се получи, след като обработихме вътрешните статистики:
За сравнение, обикновено от 1000 прочитания на един материал се получава 1 (едно) запитване към компанията, поръчала PR-публикацията, без гаранция за последващо развитие и евентуални оферти. Тук е мястото EconomyNews.bg сърдечно да благодари на своите читатели!
Банери - Изпитана практика. Банерните реклами работят успешно вече от години. Тенденция е по-стабилните компании да създават истински произведения на изкуството, рекламирайки се по този начин. EconomyNews.bg не работи за първи път с банери, но вече имаме самочувствието да подбираме своите партньори. По този начин искаме да гарантираме на рекламодателите, че имиджът им няма да бъде уронен и до тях няма начин да се появят нелоялни, съмнителни или чалга реклами.
За контакти и допълнителна информация:
EconomyNews.bg
1404, София
Бул. България 81 А
Телефон: 02 9 037 012, 02 9 037 022
E-mail: office@economynews.bg
Tweet |
|
20:07 | 27.06.2024 | 590
Браво!