EUR 1.9558
USD 1.7422
CHF 1.7727
GBP 2.1820
CNY 2.5329
you tube
mobile version

31 родни фирми на Gulfood 2019 в Дубай

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

31 родни фирми на Gulfood 2019 в Дубай

mail16:09 | 18.02.2019прегледи 310 коментарикоментари 0


31 български фирми ще могат да участват тази година в едно от най-престижните международни изложения за хранително-вкусова промишленост - GULFOOD 2019,  който се провежда до 21 февруари в  Дубай, Обединени Арабски Емирства /ОАЕ/.  Рекордното участие на български производители се реализира с подкрепата чрез ИАНМСПИ, която поема изцяло разходите за наем на изложбена площ, изграждане конструкция на щанда и регистрационни такси на изложителите.

На националния щанд от 160,00 кв.м. се представят български производители на хранителни продукти: Авис ЕООД, Агарикус БГ ЕООД, Апитрейд ЕООД, Арониада - Агро ЕООД, АСТ Попкорн, Бул Вита ЕООД, Ваком МП ООД, Ден и нощ ООД, Джем и Джем ООД, Диавена ООД,    Екопрод ООД, ЕТ Контракт - Николай Гаджев, Катрин Ко ЕООД, Корте Дилето ЕООД, Кросати ЕООД, Куминяно фрут ООД, Маклер Комерс ЕООД, Мелбон АД, Моника 871 ЕООД, Натюр БГ ЕООД, Оберон - Х ООД, Олимекс ООД, Органик Суперфудс, Пен Дор АД, Плевен Мес ООД, Първи май АД, Рейс енд Фууд ООД, Садина 99 ООД, Тип Консултрейд ООД, Филипополис, Шоко Тим ООД.

GULFOOD е най-голямата специализирана изложба за хранително-вкусовата промишленост в региона на Персийския залив. Проявата се организира ежегодно, като първото издание е било през 1987 г. В последното издание на Gulfood през 2018 г. на изложбена площ от 93 000 кв.м. участие са взели 4 055 изложители, а посетителите са били над 66 595 търговци и специалисти от сектор хранително-вкусова промишленост от 153 страни. Изложбата събира водещи специалисти от бранша от цял свят.

На Gulfood 2019 ще бъдат представени нови услуги и иновации, които отразяват промените в потребителското търсене. Събитието отново ще посрещне повече от 5 000 изложители и 120 национални павилиона, които представят продукти в 8 сектора на хранително-вкусовата индустрия: напитки; млечни продукти; мазнини и масла; бобови и зърнени продукти и култури; здраве, уелнес & СПА; месо и птици; световно известни марки и храни от цял свят.

Чуждестранни министри, правителствени служители, световно известни марки, нови изложители и професионалисти от индустрията са признали Gulfood като наистина уникална платформа, свързваща всеки аспект от световната верига на хранителните доставки.

Глобалната социална и икономическа перспектива на индустрията ще бъде излъчена на срещата на върха за иновации.

След като вече спечелиха международно признание за дълбочината на предлагането си като стратегически център за определяне и развитие на световните тенденции в търговията с храни, организаторите на Gulfood – Dubai World Trade Center (DWTC) започнаха още един кръг от иновации.

Ще бъдат проведени паралелни събития и конкурси, на които ще се бъдат демонстрирани тенденциите в бранша от световно известни майстори готвачи. Много от най-големите павилиони вече са ангажирани с тези прояви, включително Франция, Германия, Испания, Япония и Бразилия.

От 18 до 20 февруари 2019 г. ще се проведе Среща на върха за иновации.  Тя ще предостави сцена за тридневна дискусия с излъчването на глобални социални и икономически перспективи за ХВП индустрията.

Срещата на върха ще включва задълбочени дискусии и изключителни сесии за въпроси и отговори със световно признати готвачи, влиятелни лидери в индустрията по отношение на предизвикателствата на въвеждане на революционни концепции за местните пазари.

Майстори на барбекю

Двудневен конкурс, който ще покаже майстори на барбекюта в американски стил от ресторанти, базирани в ОАЕ, които ще се състезават в майсторски класове. Конкурсът спечели ранната подкрепа от американския готвач и Pitmaster Orelle Young от The Blacksmith Smokehouse Dubai, който вярва, че Gulfood може да даде на сегмента много заслужен тласък.

Tea House/ Чайна къща

Концепцията има за цел да оживи залата за напитки. Спонсориран и организиран от Tea Valley, програмата ще включва изпълнения на марокански танцови професионалисти, китайска чайна церемония, както и работни срещи и семинари, проучващи здравните качества на чая, основите на напитката и чаеното изкуство.

Health Lab/ Здравна лаборатория

Здравната лаборатория е основен компонент на шоуто и ще се занимае с нарастващото потребителско търсене на здравословни съставки и цялостни продукти, движение, идентифицирано като основен двигател на глобалния растеж от френския производител на сиропи и напитки Monin, който участва в Gulfood за 12-ти пореден път. Monin планира да използва Gulfood 2019 за пускането на новата си гама La Flavor de Monin, която включва натурални и автентични концентрирани плодове, билкови и пикантни аромати без добавена захар или подсладители.

Start Up/ Програма за стартиране на бизнес

Новата програма на шоуто ще покаже, че повече от 50 предприемачи от цял свят демонстрират нарастващото си навлизане в международния сегмент на ХВП и ще представят серия от конференции, фокусирани върху теми, свързани със стартиращи фирми в сектора.

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Най-често задаваните въпроси за ЕП

23:00 | 07-03-19 | 718