EUR 1.9558
USD 1.7503
CHF 1.7809
GBP 2.3421
CNY 2.5107
you tube
mobile version

Фирми: Lime, А1, Кока-Кола

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Lime, А1, Кока-Кола

mail11:13 | 27.11.2019прегледи 371 коментарикоментари 0


Lime е първата компания, която в края на месец август 2019 г. предостави споделени електрически тротинетки за придвижване на гражданите в столицата. През първите три месеца компанията регистрира над 100 000 пътувания, които се равняват на приблизително 4,5 обиколки на Земята. До момента средното изминато разстояние за пътуване е 1,28 км. Потребителите в София са редуцирали замърсяването на атмосферата с над 45 0000 кг въглероден диоксид.

В много случаи тротинетките се използват за бързо придвижване на кратко разстояние, за да бъдат избягвани големите задръствания - например от трамвайната спирка до дома. Това сочат и резултатите на компанията. Според тях средното време за наем на тротинетки в София е 9 минути. Има обаче изключения, за което свидетелства най-дългото пътуване на потребител в столицата, достигащо до 25 км.

Компанията обяви своя нов оперативен мениджър за България – Петко Анчев. Той ще отговаря за управлението на местния екип и ще подпомага Lime в постигането на следващите високи цели.

Преди да стартира работа в Lime, Петко заема длъжности в администрацията на Столична община, в Президентството на Република България и в Министерството на икономиката. Той натрупва опит в частния и в неправителствения сектор, като над шест години работи във Великобритания, Холандия, Франция, Испания и Португалия. Петко Анчев има бакалавърска степен по „Изменение на климата“ и наскоро се  дипломира в Българското училище за политика „Димитър Паница”. 


А1 е първият български телеком, който въвежда електронен касов бон, който се изпраща на клиенти по имейл при плащане с кредитна или дебитна карта през a1.bg. Това става възможно след успешното внедряване на интегрирана автоматизирана система за управление на търговската дейност (ИАСУТД).

Нововъведението ще улесни клиентите, като освен време, то ще им спести и съхранението на хартиени касови бележки. Също така, използването на електронен касов бон ще направи повече хора съпричастни към стремежа на А1 да бъде социално отговорна и екологично ориентирана компания.  

С реализирането на проекта отчитането на продажбите във всички магазини в А1 вече е прехвърлено от фискални устройства към централизирана ИАСУТД система, която работи посредством софтуерна SIM карта. 


Компанията Кока-Кола и нейните стратегически партньори за бутилиране Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани и Кока-Кола Юрпиън Партнърс ще започнат въвеждането на KeelClip™ - иновативно, минималистично решение за картонена опаковка на кенове в Европа. Инициативата, която е първата за категорията готови за консумация безалкохолни напитки (NARTD), е в синхрон с ангажимента на Системата на Кока-Кола „Свят без отпадъци“ за новаторски решения за опаковки, които са по-устойчиви и годни за рециклиране.
 
За реализацията му компаниите работят в тясно сътрудничество с Graphic Packaging International - разработчик на технологията KeelClip™, а този нов тип опаковки не само замества пластмасовите, но минимизира необходимото за опаковъчна дейност количество хартия. 


В годината на 20-ия си юбилей производствената база в Пловдив получи най-високият вътрешен стандарт на групата Schneider за индустриално производство, автоматизация и ефективно управление на процесите. Фабриката в Пловдив е един от най-големите и модерни заводи в Европа на компанията, лидер в дигиталната трансформация на енергийния мениджмънт и автоматизационните системи. След получаването на сертификата предприятието става първата и единствена Smart Factory на компанията за цяла Източна Европа, както и едва втората на Стария континент изобщо.  

Сертификатът Smart Factory показва най-високото ниво на технологична зрялост на производството в Schneider Electric. За да го получи, българският завод покрива множество стандартизирани критерии, по които се оценяват всички заводи на компанията. Над 65% от процесите в производствената база в Пловдив са изцяло автоматизирани, а екипът не спира внедряването на нови технологии, като включително създава дигитални решения на място, когато корпоративните инструменти не предлагат готови такива. Постиженията на съоръжението имат пряко отражение върху другите производствени обекти в динамично развиващата се индустриална зона в Пловдив – като положителен пример, който да бъде последван в посока към дигитална трансформация и екологичност на процесите. Те са ключови и за издигане на нивото на квалификацията на работната сила. 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg