EUR 1.9558
USD 1.6434
CHF 1.8099
GBP 2.2003
CNY 2.5018
you tube
mobile version

Фирми: dm, Кауфланд, Нестле България, Лидл

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: dm, Кауфланд, Нестле България, Лидл

mail18:10 | 30.10.2020прегледи 345 коментарикоментари 0


Повече от 600 служители на dm България, които са на „първа линия“ в магазините и логистичния център на компанията получиха бонуси в размер на средно 20% от месечното си възнаграждение. Стимулирането на служителите е важна част от политиката на dm да поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител и партньор. Тази политика се изразява и в стремежа на dm да развива хората в компанията както професионално, така и личностно. Затова през 2020 г. компанията инвестира повече от 100 000 лева в различни обучения и курсове. Основен акцент в програмата за повишаване на квалификацията беше разширяването на обхвата на обучението на dm дрогеристи по австрийска програма и провеждането на продуктови тренинги и на курсове за личностно развитие и за работа с клиенти.


Тази есен Kaufland България посрещна още 19 ученици в рамките на дългосрочната си програма за дуално обучение. Учениците са в 11-и и 12-и клас и са от две български училища - Националната финансово-стопанска гимназия в гр. София и Професионалната гимназия по икономика в гр. Перник. В рамките на програмата за дуално обучение учениците придобиват лични и професионални умения в реална работна среда, като съчетават практика в хипермаркет с учебните си занимания. Това им дава възможност да опознаят отблизо процесите в един от най-динамичните и конкурентни сектори – сектора за модерна търговия, както и да бъдат част от сплотения екип на водещата компания в ритейл сектора, налагаща стандарти за високо качество на обслужване на своите клиенти. Сред основните практически дейности на дуалните ученици са активната комуникация с клиенти на веригата, регулярни проверки на свежестта и качеството на предлаганите продукти, контрол на сроковете на годност и поддръжка на безупречния вид на хипермаркета. Чрез практиката учениците получават възможност да изградят добри трудови навици, да придобият личностни и професионални умения и да разберат как функционира бизнесът в сектора за модерна търговия – знания, които ще им бъдат полезни в по-нататъшното им кариерно развитие. Дуалните ученици получават специално разработен спрямо техните нужди обучителен план, в който те имат възможност да преминат през редица онлайн обучения, насочени към надграждане на техните лични и професионални знания и умения. 36 са учениците, които в момента се обучават в рамките на програмата за дуално обучение на Kaufland. За ефективното усвояване на практическите знания на учениците се грижат 26 опитни служители на компанията. В ролята си на ментори те отговарят за въвеждането на учениците в работата, разпределението на техните ежедневни задачи, определянето на работния им график и оценяването на тяхното представяне. Всички дуални ученици са равноправни служители на Kaufland – те получават трудово възнаграждение и имат достъп до всички социални придобивки, които компанията осигурява на своя екип. Kaufland България развива програмата си за дуално обучение от 2018 година насам. 


Nestlé и глобалния Алианс за Младежта обявиха, че ще създадат 300 000 нови възможности за младите хора в Европа, Близкия изток и Северна Африка до 2025 г. Въпреки пандемията, Nestlé и нейните 300 партньори искат да продължат усилията си като предоставят възможност за първа работа, стажове и практика.

От 2014 г. до момента Нестле България е подпомогнала професионалното развитие на над 11 600 младежи в страната. Компанията ще продължи да следва ангажиментите си и да предоставя възможности за професионално развитие чрез работа, стаж, CV работилници, кариерни консултации, менторство, онлайн активности и уебинари, както и чрез партньорство с организации като Junior Achievement.


Седмица на родната кухня ще зарадва потребителите на Lidl с разнообразни и предложения от български продукти, представящи богатството на различните региони. Акцията стартира следващата седмица и ще включва изгодни оферти на близо 100 продукта – както познати  български артикули от постоянния асортимент на веригата, така и нови продукти от утвърдени родни производители. 60 от тях ще са изцяло нови вкусове, някои от които ще бъдат част от продуктовата серия „Родна стряха“. Така серията от висококачествени продукти от български производители вече ще включва 95 продукта „Родна стряха“, създадени от 40 производители от цялата страна.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg