EUR 1.9558
USD 1.6705
CHF 1.8103
GBP 2.1437
CNY 2.4534
you tube
mobile version

Продажбите на Нестле за H1

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Продажбите на Нестле за H1

mail14:07 | 05.08.2020прегледи 257 коментарикоментари 0


Компанията Нестле прогнозира годишен органичен ръст на продажбите си между 2% и 3% за цялата 2020 г.. Очаква се маржът на оперативната печалба от основна търговска дейност да се подобри. Очаква се основната печалба на акция в постоянна валута и капиталовата ефективност да се увеличат. Това ръководство се основава на настоящите познания за развитието на COVID-19 и не предполага съществено влошаване спрямо настоящите условия.

Какво показват данните на Нестле за продажбите през първото полугодие на 2020 г.?

-Органичният ръст достига 2,8%, с реален вътрешен ръст (RIG) в размер на 2,6% и ръст в цените в размер на 0,2%. Ръстът е подкрепен от постоянната динамика в Северна и Южна Америка, храните за домашни любимци с марката Purina PetCare и Nestlé Health Science.

-Продажбите на дялове и обменът на валутни курсове намаляват продажбите с 12,3%. Общите отчетени продажби намаляват с 9,5% до 41,2 млрд. швейцарски франка (полугодието на 2019 г.: 45,5 млрд. швейцарски франка).

-Маржът на оперативната печалба от основна търговска дейност (UTOP) достига 17,4%, до 30 базисни пункта. Оперативната печалба от търговска дейност (TOP) се увеличава със 140 базисни пункта до 16,9%.

-Печалбата на акция нараства с 22,2% до 2,06 швейцарски франка на отчетна база.

-Основната печалба на акция нараства с 0,5% в постоянна валута и намалява с 5,9% на отчетна база до 2,01 швейцарски франка.

-Свободният паричен поток намалява с 19,1% до 3,3 млрд. швейцарски франка, което се дължи главно на забавеното изплащане на дивиденти от свързано дружество и по-ниските отчетени продажби.

Управлението на портфолиото е изцяло според планираното. Нестле проучва стратегически варианти, включително евентуална продажба на част от дейността с Водите в Северна Америка, както и дейностите с фъстъченото мляко с марката Yinlu и консервите с оризова каша в Китай. Нестле също приключи продажбата на 60% дял в дейността с Herta charcuterie (студени разфасовки и месни продукти) на Casa Tarradellas.


 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg