EUR 1.9558
USD 1.6551
CHF 1.8103
GBP 2.1642
CNY 2.3783
you tube
mobile version

Билла, Кауфланд и Лидл намаляват цени от 1 юли

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Билла, Кауфланд и Лидл намаляват цени от 1 юли

mail14:15 | 30.06.2020прегледи 688 коментарикоментари 0


BILLA намалява трайно цените на всички бебешки и детски храни и пелени, които предлага, от 1 юли. Промяната се дължи на понижаването на ДДС ставката, което ще влезе в сила през следващия месец. В обхвата на новата разпоредба попадат и книгите, които също ще са с нови по-ниски цени в магазините от веригата. В зависимост от асортимента в част от супермаркетите броят на артикулите с намалена цена, в следствие на понижаването на ДДС ставката, достига над 500. Стойността на съответните продукти ще бъде актуализирана в полза на клиентите предвид спада в ставката – от 20% на 9%.
 
Веригата намалява цените, както всеки месец, и на други 500 артикула във всичките си магазини през юли. Това са специални предложения с BILLA Card, от които ще имат възможност да се възползват всички лоялни клиенти на търговската верига. Притежателите на карта ще могат да избират от разнообразие от специални предложения, сред които над 140 продукта от свежия асортимент и други над 400 хранителни и нехранителни стоки. 174 от намалените продукти са български.

Веригата продължава да работи усилено и в подкрепа на местните производители, разширявайки мрежата си от партньори. Компанията е доверен партньор на над 460 местни производители, а 90% от асортимента ѝ е доставен от български фирми. Само за последните месеци започна да си партнира с над 25 нови производители. Близо 100 са родните фирми, с които компанията преговаря в момента.

От 1 юли 2020 г. Лидл България ще намали цените на 101 продукта от своя асортимент. Промяната в цените на част от продуктите е в резултат на намалената ДДС ставка, която ще влезе в сила от 1 юли и ще се отрази върху всичките бебешки храни и пелени под собствената марка на веригата – Lupilu, пелени с марката Pampers, книги и други, попадащи в обхвата на изменението на ЗДДС. Цените на съответните продукти ще бъдат променени с разликата в ставката на ДДС, която се намалява от 20% на 9%.

Търговската верига е първата, която реагира незабавно и обявява актуализация на цените в полза на потребителя, непосредствено след информацията за предстоящо анонсиране на намалената ДДС ставка.
В допълнение веригата ще намали и цените на още редица продукти от своя асортимент от различни продуктови категории – хляб, млечни продукти, колбаси и др. С тази своя стъпка Лидл България има за цел да предложи на потребителите още по-голям избор от продукти на изгодни цени в тези все още предизвикателни времена. Така, освен по-ниски цени на всички бебешки храни, попадащи като стокови групи в изменението на ЗДДС, пелени и книги, клиентите ще могат да се възползват и от преференциални цени на хранителни продукти за цялото семейство.

Другата голяма верига Kaufland България също намалява цените на над 700 продукта от своя асортимент. Новите цени ще бъдат с близо 10% по-ниски за артикул, като промяната настъпва в следствие на намалената ДДС ставка, която влиза в сила от 1 юли 2020 г.

Над 250 бебешки продукта ще се предлагат на по-ниски цени в Kaufland от началото на юли. Сред тях са артикули като пелени, гащички, пюрета, каши, млека и други бебешки храни. По-ниски ще бъдат цените в Kaufland и на над 450 заглавия на книги. Сред тях са детски, юношески и занимателни книги, кулинарни книги, чуждоезиково обучение, художествена литература и други. Всеки месец Kaufland обогатява своя асортимент от книги със средно 20 нови заглавия. По този начин компанията предоставя на своите клиенти на територията на цялата страна възможност непрекъснато да откриват разнообразие от четива на добри цени.

Намаляването на ДДС ставките на определени категории артикули дава възможност на компанията да внесе допълнителни промени в ценовата си политика в полза на клиентите. Във връзка с обявеното по-рано тази година извънредно положение Kaufland замрази цените на 1000 артикула от собствените си марки продукти, а благодарение на актуалната кампанията „Твоята Kaufland цена“, потребителите могат да намерят богат избор от качествени продукти на изключително атрактивни цени.

 

 


Тагове: Лидл, цени
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg