EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Пазарът узря за вино-премиум сегмент

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Пазарът узря за вино-премиум сегмент

mail14:50 | 21.03.2012прегледи 622 коментарикоментари 0


В България най-интензивна е търговия с вино във Варна и София, като Варна печели с факта, че шест месеца през годината предлага изключително платежоспособни туристи – основно от Русия, казва Радослав Николов, изпълнителен директор на веригата CASAVINO.
На българския пазар все по-успешно се продават и вина от премиум клас – с цени над 75-80 лв. за бутилка. Причините за развитието на винения пазар в премиум класа той обяснява така: „България е част от световната икономика, а в нея в последната година всички производства на стоки от премиум клас бележат ръст.“ Моментът е повратен за българския пазар, който е узрял за търговия с премиум вина от най-добрите европейски региони като френските Рона, Бургундия и Бордо, италианския Тоскана и други, коментира експертът.
„Много важен индикатор за развитието на един винен пазар е това какви обеми вино от Стар свят се продават в него. По правило човек започва да се учи на вино с Новия свят, а после преминава към Стария свят.“, заяви още Радослав Николов и добави: „Вината от Новия свят са лесни за разбиране, неангажиращи. Не е необходимо да се консумират с определено ястие – могат да се пият просто така. От друга страна младите хора по цял свят нямат много пари и могат да си позволяват да пият вина от Новия свят. Нормално е с възрастта човек да става по-добър в бизнеса и работата си и да печели повече пари. Тогава вече хората се обръщат към вината от Стария свят“.
 


Тагове: вино, пазар
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg