EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Китай - основен пазар за немски коли

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Китай - основен пазар за немски коли

mail18:00 | 08.04.2014прегледи 825 коментарикоментари 0


Китай се оформи като основен пазар за германските автомобилостроители, като продажбите във водещата азиатска икономика са нараснали с над една трета през последните пет години, според проучване, цитирано от ДПА. Продажбите на германски автомобили са скочили над три пъти до 3,7 милиона автомобила в периода 2008-2013 година, се посочва в доклада, изготвен от лондонската консултантската компания Ernst & Young. Делът на Китай е нараснал от 12 процента до 28 процента от германските автомобилни продажби. Сегашната сила на германските автомобилостроители се дължи до голяма степен на китайския пазар, посочи Питър Фъс от Ernst&Young. Той добави, че Китай, който вече е най-големият автомобилен пазар, ще има все по-голямо значение за германските автомобилостроители през следващите години.


Тагове: коли, Китай
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg