EUR 1.9558
USD 1.7658
CHF 1.8019
GBP 2.1485
CNY 3.9870
you tube
mobile version

PSA се завръща в Индия със C5 Aircross

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

PSA се завръща в Индия със C5 Aircross

mail14:33 | 10.04.2019прегледи 669 коментарикоментари 0


Френският автомобилен производител Пе Ес А (PSA) обяви, че първият модел на Ситроен (Citroen), с който ще отбележи завръщането си в Индия, ще бъде високопроходимият Се5 Еркрос (C5 Aircross), съобщи Ройтерс. Автомобилът ще се произвежда и търгува на място преди края на следващата година. След това Ситроен ще пуска всяка година по един нов автомобил в Индия от 2021 година, добави френският автомобилостроител, който разчита на този огромен пазар, за да ускори международното си присъствие и да намали зависимостта си от Европа, която е напът към стагнация. За постигането на тази цел автомобилостроителят разполага с две съвместни компании с индийския партньор Си Кей Бирла (CK Birla): завод за сглобяване на превозни средства и завод за двигатели и скоростни кутии.

И двата завода са разположени в южния щат Тамил Наду. Делът на местните компоненти достига 98 процента, като целта е да се предложи конкурентен продукт. Ситроен напусна Индия през 30-те години след историческия "Жълт рейд" ("Мисия Централна Азия", автомобилен рейд, организиран от Андре Ситроен, свързващ Бейрут с Пекин - бел.ред.). Марката иска да достигне 1,5 милиона продажби в света през 2021 година спрямо 1,05 милиона през миналата година. Ситроен се стреми към "близо 2 процента от индийския пазар" до пет години, отбелязва Франс прес.

--------------Най-голямата японска компания за производство на  автомобили - Тойота (Toyota) - обяви, че предлага  безплатно близо 24 000 технологични патента, за да улесни  нарастването на електрическите коли и най-вече на  хибридните модели, предаде Франс прес. "Това включва патенти, получени през последните над 20 години на разработване на технологии за хибридни коли (с двойно задвижване - с бензин и електричество)", уточни пионерът в този сектор.

Тойота пусна на пазара първата си хибридна кола - Приус (Prius) през 1997 година. С предоставянето на безплатните патенти Тойота иска да допринесе за използването на електрически автомобили от повече хора и по този начин да помогне на правителствата, на автомобилните групи и на обществото като цяло да постигне целите, определени в борбата срещу климатичните промени, се посочва в комюникето на японската компания. По-конкретно Япония предоставя на други автомобилстроителни групи лицензи да ползват въпросните патенти и така подкрепя технологично и финансово разработващите и продаващите електрически коли.

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Най-често задаваните въпроси за ЕП

23:00 | 07-03-19 | 859