EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

MANGO се завърна в България

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

MANGO се завърна в България

mail07:00 | 24.04.2014прегледи 2320 коментарикоментари 0


Испанската модна верига MANGO се завръща на българския пазар с нов магазин, които ще отвори тази есен в рамките на София Ринг Мол. За разлика от първото стъпване на марката у нас чрез франчайз, сега компанията влиза директно на родния пазар, като ще се представи не само с дамската модна линия на дрехи и аксесоари MANGO, но и с мъжката колекция H.E. by MANGO, както и новата линия на марката – VIOLETA by MANGO, предлагаща дамски облекла в по-големи размери.
През септември 2013 година компанията се изтегли от България, след като месеци преди това всички търговски обекти на веригата у нас бяха затворени. Фирмата-представител на марката тогава - "Атриум България" ЕООД бе обявена в несъстоятелност още през февруари 2013 година.
Софийски градски съд  уважи искането за обявяване на несъстоятелност със задна дата - 31 декември 2008 година. Това е моментът, в който дружеството с управител Кузман Кузмов е започнало да трупа загуби. Въпреки това веригата присъстваше на българския пазар до 2013 г. , когато бяха затворени всички търговски обекти в Бургас, Варна и София. Фирмата е имала задължения към банки, доставчици и наемодатели. Според отчетите 2010 година е последната година на печалба за дружеството. След нея то започва да реализира загуби, а приходите от продажби трайно намаляват – от 11.2 млн. лв. тогава до 7.01 млн. лв. през 2012 г.

Освен със завръщането на MANGO,  в търговския център ще се появат 70 нови за България марки, които стъпват за първи път на местния пазар. Сред тях са най-голямата верига универсални магазини в Гърция - NOTOS Galleries, както и Julia Bergovich, Coccinelle, Barbour и Tous. Универсалният магазин на NOTOS Galleries в София Ринг Мол ще бъде разположен на три нива на обща площ от 6 000 кв.м. С него ще бъде представена и новата за българския пазар концепия магазин-в-магазина или универсален магазин в рамките на мол, която ще направи пазаруването много по-удобно, предлагайки голямо разнообразие от различни марки за цялото семейство на едно място. NOTOS Galleries е представител на над 75 бранда, между които са CHANEL, DIOR, Givenchy, Guerlain, Ralph Lauren, Yves Rocher, Longchamp и LACOSTE. Универалният магазин ще предлага облекла на 60 световни марки, аксесоари, чанти и обувки на 20 известни бранда, козметика и парфюми под 100 различни марки.


Снимка: Mango


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 3886