EUR 1.9558
USD 1.8361
CHF 2.0130
GBP 2.2896
CNY 2.5369
you tube
mobile version

Billa остава в България

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Billa остава в България

mail07:15 | 13.04.2015прегледи 1690 коментарикоментари 0


Веригата магазини "Билла" остава в страната ни, концернът REWE International AG няма да продава магазините у нас. Това става ясно от прессъобщение на Billa Bulgaria, като тя обяви, че ще инвестира близо 200 млн. лева в България. Оборотът й през миналата година се е увеличил с 4.8 на сто. Компанията обявява, че за 2014 г. е генерирала брутен оборот от над 614 млн. лв., който осезаемо надвишава планираните стойности. Финансовият резултат на компанията за 2014 г. е положителен и значително по-добър от очаквания, пише в съобщението. Веригата има над 1 милион редовни клиенти с издадена карта за лоялност, 94% от оборота й се формира от стоки на български доставчици, посочват от "Билла".

В рамките на концерна REWE International AG, българската търговска верига е избрана като пилотна за осъществяването на голям международен проект "Уникално предложение за продажба, чийто фокус ще бъдат пресните плодове и зеленчуци от български произход, които в разгара на сезона достигат до 80%, собственото производство на хляб от сертифицирани майстор хлебари и прясното месо от собствени транжорни, пише още в съобщението на компанията.

Съобщението е в отговор на появила се по-рано информация, че концернът продава BILLA и PENNY, защото не е удовлетворен от оборота и печалбата на българския пазар. 

Независимо от трудната икономическа обстановка и продължаващата дефлация в страната, 2014 г. също беше успешна за Пени Маркет България, се казва в изявление на компанията. Докато браншът като цяло отбеляза спад, Пени Маркет България съумя да постигне номинален ръст в размер на 10,3% в сравнение с предходната година. „2014 година беше много успешна за нас. Това положително развитие не е нещо, което се разбира от само себе си – коментира Клаус Шнайдер, управител, ресорно отговарящ за оперативната дейност на фирмата. – Стратегията ни е поетапно да модернизираме магазините си. По този начин сме динамични и печеливши и растем със собствени сили – дори и в условията на трудна пазарна и конкурентна среда“, допълни Шнайдер. През 2014 г. веригата инвестира над 1,5 милиона евро в преустройства.


Тагове: Била, България
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg