EUR 1.9558
USD 1.7957
CHF 2.0346
GBP 2.2899
CNY 2.4953
you tube
mobile version

7 компании работят по MasterCard Start Path

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

7 компании работят по MasterCard Start Path

mail18:00 | 08.09.2014прегледи 961 коментарикоментари 0


MasterCard обяви първата група от 7 нови компании в Европа, които разработват иновативни търговски решения като част от първия акселератор MasterCard Start Path. Стартиращите организации бяха избрани след дълъг подбор, който разгледа заявленията за участие на компании от над 30 държави. Всяка една от новите организации ще работи с MasterCard в продължение на дванадесет месеца, като през първите четири ще бъдат базирани в Дъблин, а през останалите осем месеца ще работят виртуално и ще решават важни бизнес предизвикателства, както и ще се възползват от директен достъп до ключови стратегически партньори.
Първата Start Path група включва:

Instabank – Дигитално решение за потребителско банкиране за IoS и Android приложения, разработено с лекотата на социална медийна платформа.

MePin – Сигурна оторизация на потребителите за електронна търговия и мобилни плащания чрез лесно за употреба мобилно приложение.

MoQom – Услуги за управление на мобилна идентификация и оторизация за банковия сектор, индустрията на картови плащания и други организации, базирани на данни от мобилната мрежа.

Ridango – Транзитно решение, базирано на облака, което осигурява цялостна услуга за продажба на билети и дистрибуция за онлайн, модулни и приемащи EMV билетни системи.

STOREE – Технологична платформа, която позволява на физическите магазини да продават както на място, така и онлайн и предлага управление на инвентара, програми за лоялност и бизнес инструменти за анализ.

Xpreso – SaaS решение, фокусирано върху крайните доставки при онлайн търговията, в т.ч. динамично проследяване и точно време на пристигане чрез потребителско мобилно приложение.

ZenCard – Платформа за изпълнение на програми за лоялност в реално време, която позволява на търговците да разработят персонализирани предложения на базата на поведенчески профили за пазаруване на потребителите.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg