EUR 1.9558
USD 1.7000
CHF 1.7080
GBP 2.2265
CNY 2.4498
you tube
mobile version

33% предпочитат малки производители на храни

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

33% предпочитат малки производители на храни

mail10:03 | 12.10.2018прегледи 249 коментарикоментари 0


Готвачите на ресторант The View са победителите в кулинарното състезание по приготвяне на гурме меню с български розов селски домат и овчи кашкавал, организирано от МЕТРО България по случай Деня на предприемача. Те спечелиха с основно ястие – сотиран октопод върху лимец в биск от скариди и български розови домати, пюре от артишок, лайм, прах от дехидратирани маслини и скарлет крес, и с десерт – маслен тарт, крем забайон с български овчи кашкавал, мармалад от домати и пресни малини.

Денят на предприемача е ежегодно глобално събитие, което се провежда всеки втори вторник от месец октомври, в знак на уважение към над 21 милиона клиенти от малкия и среден бизнес, в 25 държави по целия свят! В България клиентите на компанията са над 400 000 – представители на хотелския и ресторантски бизнес, малки търговци и фирми.

Представено бе международно проучване, посветено на независимия бизнес на 10 големи пазара в Европа и Азия, осъществено с 10 000 души, сред които и 1500 собственици на малък бизнес. Целта бе да провери какво мислят потребителите по целия свят за независимия бизнес; как правителството може да оказва подкрепа на предприемачите и какво още е необходимо за техния успех.

Един от основните изводи от проучването е, че независимият бизнес е уважаван от общността. Според 42% от всички интервюирани независимите предприятия имат ценен принос за местната икономика. За сравнение, едва 12% от респондентите заявяват същото за по-големи компании. Също така 39% от потребителите считат, че независимият бизнес е важен за разнообразието в предлагането в района, в който живеят.

Проучването установява, че потребителите дават своята оценка за независимия бизнес, включително чрез клиентското си поведение – 33% от потребителите предпочитат да пазаруват от независими бизнеси или почти три пъти повече от тези, които предпочитат по-големи фирми (12%). Те правят това по различни причини – за да покажат подкрепа на своята местна общност (37%), защото оценяват по-доброто качество на предложенията от независимия бизнес (36%) или защото искат да купуват от хора, които познават лично (32%).

Проучването потвърждава очакванията, че потребителите подкрепят независимия бизнес. За съжаление обаче, 63% от участващите в проучването срещат трудности при търсене на информация за независимият бизнес. Това отчасти се дължи и на начина, по който малкия бизнес се позиционира публично – 75% от потребителите заявяват, че не откриват реклама на независимия бизнес. Две трети от участващите в изследването твърдят, че малките предприемачи нямат и добре изразено онлайн присъствие. Изследването показва, че по-малко от половината собственици на бизнеси имат присъствие в социалните медии (46%), а само 42% имат собствен уебсайт. 

 

 

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg