АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Корабни магнати спасяват Гърция
11:15 | 22.07.2013 |
521
Предвижда се на първо време незабавно да бъдат предоставени 75 млн. евро, а след това корабните магнати да подпомагат държавния бюджет със 140 млн. евро на година.
Подаръкът на Шойбле за Гърция
07:30 | 22.07.2013 |
980
Гръцки инвестиционен фонд ще бъде учреден до края на тази година и с него ще се кредитират регионални инфраструктурни проекти, малките и средни предприятия в страната.
Капитали напускат Турция
16:45 | 19.07.2013 |
786
Над три милиарда долара са излезли от пазара на Турция в последните седмици в резултат на световната финансова конюнктура, но и на протестите срещу правителството в Анкара, информира агенция Франс прес.
Албания:Държавният дълг 62,4% от БВП
16:00 | 19.07.2013 |
666
Експертите окачествяват като много тревожно за икономиката това нарастване на дълга, имайки предвид факта, че новото правителството, което ще поеме управлението на страната през септември.
Гърция:10% по-нисък ДДС за ресторанти
07:45 | 19.07.2013 |
689
Гърция ще намали през август данък добавена стойност за ресторанти, барове и кафенета от 23 на 13 на сто, за да насърчи туризма, обяви днес гръцкият премиер Андонис Самарас, цитиран от вестник "Катимерини".
Румъния намалява ДДС за хляба
07:15 | 19.07.2013 |
830
Румънският премиер Виктор Понта каза, че при актуализацията на бюджета, планирана за 30 юли, ще обяви намаляване на данък добавена стойност по цялата верига за производството на хляб, което може да влезе в сила от 1 септември, предаде агенция Аджерпрес.
Хърватия: Отлив на туристи заради ЕС
17:15 | 18.07.2013 |
794
340 000 туристи по-малко са посетили страната през юли, съобщават местните медии. Според публикуваните данни за първите две седмици на юли миналата година страната е била посетена от 1 милион и 655 хиляди туристи.
Турция:Безработица 9,3%
16:45 | 18.07.2013 |
619
В същото време нивото на заетост е достигнало 25 милиона 691 хиляди души от 24 милиона 630 хиляди души година по-рано.
Гърция:586 евро минимална заплата
16:00 | 18.07.2013 |
664
Минималната работна заплата в Гърция ще се определя по нов механизъм, който ще влезе в сила от 2017 г., а до тогава тя остава твърдо на 586 евро.
Румъния се обвързва още с МВФ
15:00 | 18.07.2013 |
544
Последното споразумение между Румъния и МВФ на стойност пет милиарда евро бе от предпазен тип, без по него да бъдат теглени средства.







