EUR 1.9558
USD 1.6893
CHF 1.6953
GBP 2.2256
CNY 2.6094
you tube
mobile version

Фирми: Turkish Airlines, Starbucks, Райфайзен

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Turkish Airlines, Starbucks, Райфайзен

mail12:27 | 07.06.2018прегледи 1452 коментарикоментари 0


Brand Finance, една от водещите световни независими организации в областта на стратегическото консултиране и оценката на марките, обяви своите резултати за 2018 г. Според тях, Turkish Airlines е „най-ценият бранд“ на Турция във всички сектори. Националният превозвач получава отличието не за първи път, като така затвърждава лидерската си позиция в страната. Brand Finance оценява хиляди марки чрез проучвания, фокусирани върху редица финансови и маркетинг фактори. Всяка година от 1996 г. насам, организацията обявява пред глобалната аудитория своите резултати и годишна класация, която е изградена на база силата на марките и критериите за тяхната стойност.

----------------------

Кафе-веригата Starbucks, представена в България от AmRest Coffee, отбеляза 10-годишнината от присъствието на бранда в България. Точно преди десетилетие отвори врати първото кафене Starbucks на ул. Гурко в столицата, което вече е напълно обновено и разширено. По повод годишнината компанията представи новото здравословно меню, създадено специално за Starbucks от победителя в MasterChef 2017 Божана Кацарова. То включва плодово смути, салата с моцарела и пиле, както и сандвич с шунка, авокадо и сирена. Част от продажбите, реализирани от менюто на Божана в Starbucks, ще бъдат дарени на сдружение „Русаля“ – организацията, която е създала и управлява частното училище за изкуства и занаяти за социално слаби деца във великотърновското село Русаля.

През тази година предстои откриване на Starbuck във Варна и Пловдив, като продължават преговорите за разширяване на веригата и в още локации. Вече се извършва и реновиране на първите обекти на компанията у нас.

---------------

12 стартъпа вече се включиха в регионалното предизвикателство на Elevator Lab Challenge България – част от най-големия финтех акселератор в региона на Централна и Източна Европа, създаден от Райфайзен Банк Интернешънъл. Други 15 компании са в процес на кандидатстване.
Платформата за кандидатстване е отворена до 17 юни на www.elevator-lab.com/bg.
През миналата година в глобалната програма на банковата група Райфайзен участваха 8 български компании.
Петте финалиста в българската надпревара ще бъдат обявени на 26 юни, а победителят ще бъде избран на 2 юли, като освен парична награда в размер на 5 хиляди евро, той ще получи право за участие директно за полуфинала на глобалната програма, където ще се конкурира с идеи на стартъпи от цял свят.


 
 
 
Още от рубриката
 
Ново име на БФБ
07:10 | 20.06.2018 | Прочетена 805
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg