EUR 1.9558
USD 1.6882
CHF 1.7344
GBP 2.1969
CNY 2.4574
you tube
mobile version

И Кауфланд ограничава пластмасата

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

И Кауфланд ограничава пластмасата

mail15:10 | 09.07.2018прегледи 408 коментарикоментари 0


Немска верига Kaufland ще приложи 360-градусова стратегия за драстичното ограничение на пластмасата. Стратегията е създадена и разработена от Schwarz Gruppe, част от която е компанията, и  предвижда конкретни мерки и цели за предотвратяване използването на пластмаса, повече рециклиране и производство на по-устойчиви опаковки за продуктите.  Kaufland ще намали с минимум 20% използването на пластмаса във всички държави до 2025 г., ще подсигури на 100% рециклируемостта на пластмасовите опаковки на собствените марки продукти, а до края на 2019 г.  целенасочено ще изключи от асортимента си определени артикули от пластмаса.

„Ограничаването на опаковки от пластмаса и найлон винаги е било сред нашите приоритети. Собствените ни марки продукти са с изцяло рециклируеми опаковки. По този начин значително намаляваме негативното въздействие върху природата“, коментира Стела Първанова, търговски директор на Kaufland България.

Kaufland ще намали драстично използването на пластмасови опаковки във всички държави, в които развива дейност. Един от продуктите, които до края на 2019 г. ще бъдат изключени от асортимента на веригата, са пластмасовите клечки за уши. Във всички държави те ще бъдат заменени от устойчиви алтернативи. Същото се отнася и за пластмасовите сламки, както и за собствената марка платмасови съдове за еднократна употреба на Kaufland. За сметка на това асортиментът на веригата ще бъде обогатен с продукти за многократна употреба от устойчиви материали като картон. Освен ограничаване на видимите пластмасови материали още през 2013 г. компанията изключи твърдите пластмасови микро частици при създаването и производството на собствените козметични, санитарни и хигиенни марки продукти.

Добрата информираност за основите на проблема и възможните алтернативи са предпоставка за устойчивата и полезна промяна в потребителското поведение и навици. С тази цел Kaufland предоставя на потребителите възможността във всеки един хипермаркет на веригата да бъдат връщани отпадъци като фолио, хартия, кашони, батерии, осветителни крушки и малки електроуреди.

По отношение на собствените марки продукти Kaufland инвестира в разработката на иновативни опаковъчни решения и възможности за рециклиране.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg