EUR 1.9558
USD 1.7244
CHF 1.7244
GBP 2.2495
CNY 2.5652
you tube
mobile version

Защо жените стартират бизнес?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Защо жените стартират бизнес?

mail07:10 | 11.02.2019прегледи 723 коментарикоментари 0


Глобалната инициатива – She’s Next (Тя е следващата), чиято цел е да насърчава собственичките на малки предприятия да развиват бизнеса си, обяви Visa. Процентът на жените предприемачи в глобален мащаб се увеличава по-бързо в сравнение с този на мъжете , като над 163 милиона жени по света са започнали собствен бизнес от 2014  г. насам. Сред тях например са компанията за разплащания Square, както и търсачката за различни услуги Yelp, които генерират приходи за стотици милиони долари.

Инициативата ще бъде подкрепена от Female Founder Collective (FFC) – мрежа от компании, ръководени от жени, които помагат на други жени. Началото на дейността й е през 2018 г. и членовете й бързо нарастват до над 3000.

През 2019 г. ще бъдат организирани редица събития по целия свят, които ще предоставят практически инструменти, ресурси, идеи и възможности за нетуъркинг на жени предприемачи. Ще бъдат представени резултатите от проучване сред собственички на малки предприятия в Америка, за това кои са най-важните въпроси за тях. Ето и някои от резултатите:

o          Ключови фактори за мотивация: Трите най-важни причини за започване на собствен бизнес сред жените са осъществяване на своя мечта (48%), постигане на финансова независимост (43%) и възможност за гъвкавост (41%).

o          Финансиране: Близо три четвърти от жените (73%) споделят, че е било трудно да намерят необходимите средства за започване на собствен бизнес. Шест от десет (61%) анкетирани са финансирали сами бизнеса си.

o          Дигитални умения: На въпроса кои са най-важните теми, за които биха искали да научат повече по време на някой от семинарите, респондентите посочват подобряване на уменията за дигитален маркетинг и комуникация в социалните медии с цел популяризиране и развитие на бизнеса им.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg